Gå til innhold

ny i dag,søker slankevenner


Gjest maibrud13
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest maibrud13

hei. jeg har akkurat meldt meg inn og søker etter slankevenner. er så greit å ha noen å dele oppturer og nedturer med samt å utveksle erfaringer.

noen som ønsker å slå følge på veien mot et lettere liv? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gizmoen

hei. jeg har akkurat meldt meg inn og søker etter slankevenner. er så greit å ha noen å dele oppturer og nedturer med samt å utveksle erfaringer.

noen som ønsker å slå følge på veien mot et lettere liv? :unsure:/>

 

 

Hei

 

Jeg følger deg veldig gjerne på veien. Laget meg en gull medlemskap nå i kveld.

Jeg satt her og tenkte på at jeg nå for en gangs skuld må gjøre noe med denne vekta mi og siden det nå er snart 7 uker siden jeg fødte vår datter, så tenkte jeg at tiden er inne for en helomvending i livet mitt. Jeg veier i dag 109,4 kilo, og målet er 80 kilo. Og tenkte jeg kanskje skulle greie en del av disse kiloene nå dette året hvor jeg alikevel går hjemme og kanskje kan ta med meg den lille ut på turer.

Hva med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maibrud13

Hei

 

Jeg følger deg veldig gjerne på veien. Laget meg en gull medlemskap nå i kveld.

Jeg satt her og tenkte på at jeg nå for en gangs skuld må gjøre noe med denne vekta mi og siden det nå er snart 7 uker siden jeg fødte vår datter, så tenkte jeg at tiden er inne for en helomvending i livet mitt. Jeg veier i dag 109,4 kilo, og målet er 80 kilo. Og tenkte jeg kanskje skulle greie en del av disse kiloene nå dette året hvor jeg alikevel går hjemme og kanskje kan ta med meg den lille ut på turer.

Hva med deg? :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maibrud13

så hyggelig med svar. jeg har ikke vært innom her før nå...motivasjonen svikter og da bør jeg jo ta noen skikkelige tak,og ikke bare la det skure og gå...

veier pr.i dag 87,5kg noe som er altfor mye. vet ikke helt hvor mye jeg skal gå ned,men ca 12kg i første omgang tenker jeg...

ikke lett det der med motivasjon...litt merkelig egentlig...jeg vil jo så gjerne ned i vekt,og har klart det før...og da nytter det ikke å sitte i sofaen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg er gjerne med :) høres kjempefint ut å utveksle erfaringer her, er akkurat det jeg er ute etter også ! Jeg har meldt meg på Grete Roede nettkurs og er ferdig på første kurs nå. Det har fungert overraskende bra. Man trenger motivasjon særlig når de første ukene /tiden har gått…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest gizmoen

Beklager at jeg ikke har vert her inne på en stnd, men har vert travelt opptatt med en barnedåp. Men nå etter påske så starter jeg på en ny giv, håper dere fortsatt vil holde følge med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

 

Jeg vil veldig gjerne være med her.

 

Målet mitt er ned 12 kilo fra i dag og til ferien, da har jeg allerede gått ned 2. Så har hatt en god start fram til veiedag i dag, men vet jo av erfaring at dette blir tøffere og tøffere framover.

 

Min strategi er trening og morsjon hver eneste dag. De dagene jeg ikke trener skal jeg ut og gå tur. Vet at dette hjelper meg. Får masse energi av å være i aktivitet! Og null energi av å ligge hjemme på sofaen og spise snop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...