Gå til innhold

Brud i desember


Gjest Mrs.basilikum
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.basilikum

Det gikk opp for meg når jeg skulle sjekke ut kjoler.....

hmmm ingen av de kjolene jeg ønsker passer i det hele tatt. Kiloene på min kropp har tatt fullstendig feil retning :unsure:/> . her er det bare å samle seg, gjøre noe -idag!!!!

 

Søndag bestemte jeg meg, onsdag var jeg igang på kurs! Nå leser jeg meg opp på det som jeg har fått av kurmatriale :)/>

 

Ønsket mitt er å gå ned 30 kg før desember, det vil si 1 kg i uken. Ser dette kan bli vanskelig, men jeg får gjøre så godt jeg kan. Så får vi seg hvor mye jeg klarer å ta av!

 

Akkurat i dag er motivasjonen på topp :D/> , måtte den bare vare :rolleyes:/>

 

Livet vil leke med meg hvis jeg følger gode råd!

post-37638-0-49401400-1362653311_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.basilikum

Snart gått en uke....

 

Synes det går forsåvidt greit. Ganske interessant å tenke over hvor mange ganger man blir tilbudt å spise ting som ikke er så sunt! Sa jeg virkelig ja til alt dette før?

"vil du ha et drops?"

"skal vi kjøpe oss en pølse?"

"skal vi gå og ta en Kaffe Latte og en brownies?"

"jeg har akurat lagd vaffler jeg!"

"vil og ha noe snacs med inn på kinoen?"

 

Herre min hatt, denne livsstilendringen består av alt for få "frimerker"

Men tross alt så har jeg klart og holde meg til det jeg skal. Klapper meg selv litt på skulderen og sier, tenk så fin du vil bli!

 

Tross mye frustrasjon er motivasjonen større :rolleyes:

 

Jeg skal bare se så godt ut når jeg skal spankulere opp kirkegulvet og se opp på min kjære! Joda dette skal jeg klare :D

post-37638-0-56461200-1363012627_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.basilikum

Sardiner i olje, ryvita knekkebrød,salat, kyllingpålegg, kokt egg, tunfisk, masse vann, kokt laks,agurk, gulerøtter, taco- snurrer, skyr og you name it!!!!

 

Alt dette og mere til er med på vei til drømmedagen. Med en nydelig middag i dag med ovnsbakt laks, dampede grønnsaker, agurksalat og hvitløksrømme :D kjenner jeg meg en ny positiv dag nærmere målet!

 

Jada dette skal nok gå veien :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.basilikum

Sardiner i olje, ryvita knekkebrød,salat, kyllingpålegg, kokt egg, tunfisk, masse vann, kokt laks,agurk, gulerøtter, taco- snurrer, skyr og you name it!!!!

 

Alt dette og mere til er med på vei til drømmedagen. Med en nydelig middag i dag med ovnsbakt laks, dampede grønnsaker, agurksalat og hvitløksrømme :D kjenner jeg meg en ny positiv dag nærmere målet!

 

Jada dette skal nok gå veien :wub:

post-37638-0-93233200-1363109258_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.basilikum

2,2 kg - det var en deilig start. Da skal du se at jeg har gått ned så mye allerede at jeg tror skoene nå vil passe. Skoene som er så viktige for at hele outfiten skal være fullkommen :D

 

Men det er nå fortsatt slik at det er kjolen som teller. Derfor er det en laaaaaaaaaaaaang vei å gå! Men jeg ser at jeg på veien til kirken kan jeg kose meg med masse deilig mat, samtidig som kroppen blir lettere.

 

Solen skinner og jeg har pakket med meg sunn og god mat! -Da bærer det på jobb B)

 

Ha en fantastisk dag alle sammen!

post-37638-0-89350200-1363259476_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...