Gå til innhold

Huset på prærien


Gjest Chroll
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Chroll

Hei jenter

Håper dere finner tråden og at dere synes det er en god ide å holde litt kontakt mellom kursdagene.

Tror i alle fall det kan hjelpe litt på motivasjonen å støtte hverandre litt:)

 

Jeg starter i morgen for fullt og blir garantert en prøvelse siden man går rett på helg. På en annen side så er det jo masse godt man kan lage da. Nesten litt overrasket over hvor mye vi skal spise jeg? Helt sikkert lurt å gjøre det på denne måten så man ikke gir opp etter ett forsøk:)

 

noen som har funnet noen gode retter eller har noen favoritter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje82

Her starter det også for fullt igjen! Selv om det ikke passet så så godt inn med bytur på fredag- men man kan jo ikke gå glipp av all kos:-)

 

Jeg er veldig motivert for å fortsette på kurs, er mitt 4. Kurs på rad og føler jeg lærer noe nytt hele tiden. Ja, det er mye mat, og man skal spise ofte, tar litt tid å få inn gode vaner på det:-) men det er iallefall lurt å spise antall kcal du skal ha, hvis ikke så går du ikke ned...kroppen stopper liksom opp da. Det er litt å tenke på i begynnelsen med telling og veiing, men det blir også en vane.

 

Masse gode oppskrifter, til kveldsmat er lompe med pastrami kjempegodt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.basilikum

Hallo på dere :)

 

Jeg startet på maxikurs onsdag,long way to go :unsure:

 

Det er absolutt store mengder med mat, men allikevel går jeg rundt og er nesten konstant sulten. Bare en halv time etter et måltid kunne jeg godt spist enda mer :o

 

Men i går lagde jeg tacosnurrer til middag og det var utrolig godt :D

jeg ble ordentlig mett og god :D Anbefales!

 

Som man sier, man er bedre sammen !

Dette klarer vi :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...