Gå til innhold

Juni 2014


Gjest LindaM88
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest LindaM88

Hei!

 

Er det noen andre som går med gifteplaner for sommeren 2014??

 

Jeg skal gifte meg i Italia juni 2014, og har ca. 20 kg å gå ned innen den tid. Helst en god stund før, sånn at jeg kan kjøpe kjole i god tid! :)

 

Er skikkelig spent og gleder meg! Håper bare jeg klarer å miste disse fordømte kiloene :P

 

Noen andre som har samme motivasjon?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Gjest LindaBeate

Hei...

 

Jeg skal gifte meg mai 2014 og har ca 25 kg å gå ned, håper virkelig å klare det!! :)

Så er vel i noen lunde samme situasjonen :)

 

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Så hyggelig!! Da har vi nesten like langt og gå, på ca samme tid :)

 

Har gått ned 6 kg siden januar, men det har vært tøft. Har ikke gått ned noen ting på 2-3 uker nå, selv om jeg har vært veldig flink. Så det er ikke bare bare. Ca. 15 kg igjen før jeg når målet mitt..

 

Hvordan går det med deg?? Og har du starta bryllupsplanlegginga? :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaBeate

Hei igjen :)

 

Jeg starta skikkelig litt over to uker siden, og må sei jeg synes dette er litt vanskelig... Er ikke gått så mye ned, kun litt over 1 kg.

 

Har vært innom dette opplegget før meg kiloene vil liksom ikke av, men må vel bare smøre meg med tolmodighet.

Har gått ein del på lavkarbo før og da bare raste kiloene av, men ble så lei av den maten at jeg gikk jo selvfølgelig opp alt igjen.

 

Bryllupet har jeg ikke startet så mye med, går endel å tenker på hvilket lokale jeg vil ha. Klarer ikke helt å bestemme meg - så vet igrunn kun hvilken kirke jeg vil gifte meg i.

Ellers tenker jeg jo en del på denne kjolden da - har SÅ lyst å føle meg vel denne dagen..

 

Du da, hvordan går planleggingen? :)

 

Går du på nettkurs, vanlig kurs eller klarer du deg helt selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Hei igjen!

 

Det går ganske trått med meg også, noen hundre gram i uka.. Det er litt demotiverende når det går så seint! Meen, holder vi på lenge nok, så er vi sånn som vi vil neste sommer..:)

Har troa på at når det går sakte av, så forblir det lettere av, men hvem vet..

 

Har selv bare gått ned 0.5 kg de siste 2 ukene, så over 1 kg på to uker er bra! Du må bare stå på videre :) Jeg har vært innom dette opplegget selv før, for ca 3-4 år siden, da rant kiloene av meg..¨Så vet ikke hva som er forskjellen nå igrunn..

 

Jeg går ikke på kurs, jeg er kun medlem her inne for å få kontroll på hva jeg spiser, og deltar i forum..:) Hva med deg, går du på kurs?

 

Vi skal gifte oss i Italia faktisk, men har ikke planlagt så veldig mye ennå, har funnet plass da..Skal ned å se i sommer :) Tenker også mye på denne kjolen, vil liksom være nydelig og fornøyd denne dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaBeate

Så spennende at dere skal gifte dere i Italia, skikkelig romantisk :) det blir kjekt å komme ned å se :)

 

Jeg meldte meg på et nettkurs for å komme skikkelig i gang, ble bare sånn halveis når eg prøvde for meg selv.

Men sliter litt med registrering av noen ting...

 

Kanskje jeg kan spør deg som er inne på dette :)

Når du f.eks. lager en hjemmelaget pizza... kan en då legge inn pizza bunnen og fyllet i samme oppskriften og veie pizza stykket når den er ferdig? altså at en får alt samlet?

i så fall, hvordan gjør du det?

når jeg legger inn matvare så er det jo kun hvor mange kcal, karbohydrater osv....

 

Jeg gleder meg til det nærmer seg sommeren, da kan jeg tenke meg jeg blir mer klar for bryllupsplanlegging - da er det kun 1 år igjen :)

 

Nå er jeg nettopp kommet hjem fra en fjelltur med ei venninne, og det føltes herligt når det er gjort.. :) Hadde pulsklokke på meg idag - syns det motiverer litt :)

 

Veldig spent på hvordan det går med veiingen på tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Hei igjen! :)

 

Ja, det er veldig spennende! Gøy med bryllupsplanlegging synes jeg (selv om jeg ikke har kontroll på så mye som skjer der nede, har liksom en bryllupsplanlegger der som ordner alt! :P)

 

Så bra du har meldt deg på kurs! Synes du det hjelper?

Jeg har syntes det har vært litt dyrt, derfor har jeg prøvd meg alene, men akkurat nå skulle jeg trengt en ekspert til å gi meg litt motivasjon!

 

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med den registreringen, jeg vet ikke hvordan jeg legger inn en hel oppskrift, eller om det i det hele tatt går an?? Har bare registrert matvarer, slik som deg, med antall kcal, proteiner osv... Kunne tenkt meg å vite det selv, så si fra viss du finner det ut.. :)

 

Jeg veier alt jeg da, hvert minste salatblad. Kanskje du kan lage deg din egen lille minipizza, og veie alt underveis? Jeg vet ikke helt.. :)

 

Fjelltur høres hyggelig ut! Og sikkert kjempe god trim! :)

 

Jeg har også veiedag på tirsdager, spennende å se i morgen...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

August 2014 brud her :)

 

Jeg burde går ned 30 kilo, men går ned så mye jeg klarer rett og slett. Min kropp slipper kilo veldig tregt har jeg lært, og jeg kan ikke/bør ikke spise mindre enn jeg gjør for fremdeles å holde meg sunn og frisk så får ta til takke med det som går av iallefall.

 

Jeg har mistet litt over 7kg siden April. Da har jeg ikke stått på, så er veldig fornøyd med det.

 

Kirke er booket, forlover er spurt. Utover det er ingenting på plass... Hører andre har såååå nye på plass men det er jo så lenge til, så stresset tar meg ikke ennå :) nå er det å bli fit til kjoleprøving som er cluet for meg :)

 

Lykke til alle sammen, både med vektnedgangen og planlegging og alt sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Tytefjasa

Hei

Jeg skal gifte meg 31/5-14. Har som mål å gå ned minst 40 kg innen den tid. Startet på kurs 8/1 og har gått ned 20 kg. håper jeg klarer de siste 20 også. Vi må jo bare knalle på jenter. Jeg har en venninne som har gått ned 40 kg på GR og hun er min store inspirasjon.

 

Lykke til. Jeg skal prøve å henge med i tråden her.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen som har gifteplaner neste sommer?? :)/>/>

Hei :)/>

Jeg skal gifte meg 14juni til neste år.

Gikk på GR kurs ifjor og gikk ned 9,5 kg.

Men så har 6kg kommet på igjen i løpet av vinteren:(

Jeg har lyst å gå ned ca 15kg til juni neste sommer..

Helst endel av de før november i år da jeg skal på kjoleprøving..

Har ikke vært så flink å trene, da jeg har en mann i nordsjøen og en liten på to år..

Men nå må jeg bare komme igang med å putte de riktige tingene i munnen igjen, vet jo så godt hvordan d skal gjøres, men sklir fort utpå igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Heihei :-)

Jeg skal også gifte meg 14/juni-2014 :-)

Kirke og lokale er bokket men bruden føler seg ikke klar for noe brudekjole prøving!!

Jeg har gått på mange forskjellige kurer siden jeg var 16 å er nå 23. Ingenting har hjulpet meg har tatt av mens å sjer det ting i livet å jeg går opp igjen...! Plagsomt...

Menmen ingen grunn til å gi opp av den grunn :-)

 

Begynte på kurset for 2uker siden snart 3 :-))

Jeg skal ned totalt 35kg men håper på 15-20kg innen bryllupet

Men vet ikke helt hva som er realistisk...

 

Har et spørsmål til dere? Hvor mye trener dere egentlig? :-)

Jeg sliter sååå med å komme igang med treningen,

maten føler jeg går greit men registrerer heletiden hva jeg spiser for å ha kontrollen :-))

 

Wooohoo me ska gifta oss :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg skal gifte meg 28 juni 2014 :) Jeg er 168cm og vekten viser 93 kg! Målet mitt er 75 kg innen juni, noe jeg håper jeg klarer. Jeg begynner på nettkurs neste uke for å få hjelp i starten og håper dette vil hjelpe meg.

 

Jeg har kjøpt kjolen, men har enda ikke fått den, regner med at den kommer om 1-2 mnd. De lager 2 kjoler til meg i forskjellig størrelser, skal da prøve dem og jeg tar med meg den som passer (dette fordi jeg prøvde en kjole som var 3 str for liten når jeg kjøpte den). Redd og usikker på hva jeg skal gjøre med kjolen hvis jeg klarer å komme meg ned til 75kg. Hvordan er det med dere andre? Har dere kjøpt kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...