Gå til innhold

Hey.... Ny gruppe ;)


Gjest likermat
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest likermat

Nå er jeg medlem av denne gruppa....

Ned mellom 20-30 kg.

Startet på ned over 40 kg..

Ca 28 kg igjen til triveselvekt, neste delmål 30 kg. 4,8 kg igjen dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest likermat

Så bra jobba! Velkommen hit!

 

Da gjør du tydeligvis mye riktig, så har du noen bra tips må du gjerne dele de :D/>/>

 

Takk , ja jeg gjør det riktig ser det ut til. Klarer ikke å følge oppsettet helt slavisk med nøyaktig kcal hver dag . Men ligger på 1700-2000 kcal.Det aller viktigste er å trene, trene,trene.

Det har vist seg gang på gang. I påsken gikk jeg ned 1,9 kg og da hadde jeg vært på 2 fester og spist snop. Men jeg trente og forbrente hver dag. Det er også viktig å sette seg delmål , ett stort og mange små underveis.

Nå er det 22 kg igjen og jeg skal greie det !! I hvertfall til det første store delmålet. Neste lille delmål er 89,9 . Og om 2 kg skal jeg bare slanke meg 20 kg, ikke 53 som var utgangspunktet .

Så det bare å lage seg delmål og trimme. Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig imponert over det du har fått til. Jeg må bare spørre hvor lang tid du har brukt til nå. Hvordan har du klart å holde motivasjonen oppe for å få slike resultat? Har selv holdt på siden nyttår, og bare gått ned ca 10 kg på 3 1/2 mnd. Sliter med å få til en jevn treningsmotivasjon.

 

I dag har jeg trent min første økt med noe som heter TapOut, og skjønte fort hvor dårlig trent jeg er i muskulaturen. Utrolig mange øvelser baserte seg på planken av en eller annen form, og jeg kom til kort så det holdt. Selv om treningsøkta varte i 45 min kunne jeg ikke med god samvittighet føre inn mer en 20 min på TPene. Håper virkelig det går bede etter hvert for det var kjempevanskelig og vondt. Heldigvis er det 12 forskjellige treningsprogram jeg skal igjennom. Armene må jo bli sterkere etter hvert.

 

Har slitt med motivasjonen de siste ukene, og tar med glede imot råd fra en som har de resultatene du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

Synes du har hatt en fin vektnedgang jeg, over 10 kg er jo kjempe bra.

 

Jeg startet på kurs 28.aug 2012 . Greidde ca 15 kg til jul og 15 kg til nå. Med litt opp i jula. Da var det bare å bite tenna sammen og fortsette.

 

Min motivasjon har vært flere. Min tante gjennomgikk slankeoperasjon den samme dagen jeg starte på kurs. Hun har så langt gått ned ca32 kg . Og hun jo ikke kunne skeia ut og tatt seg en fest i nyogne osv. Synes det ble veldig spennende og konkurrere liksom. Det positive er jo at jeg fremdeles har alle indre organer intakt og har sluppet unna smerter ;)/>

 

Det er andre er at jeg har vært åpen om mitt prosjekt og fått mye støtte og trimkompiser som også gjerne vil bli slankere og sprekere. Blir motivert av at for hverdag jeg veier meg blir det mindre og mindre jeg skal gå ned. Startvekt skulle jeg ned 53 kg og nå er det 22 kg ;)/>

 

Og det tredje og kanskje den viktigste motivasjon må være at et nært familiemedlem gjorde narr og ydmyket meg i offentlighet , mens hun råflirte av seg selv. Og hun har fremdeles ikke bedd meg om unnskyldning . Saken er at hun er ikke spesielt slank selv så det såra veldig. Nå er jeg omtrent på hennes str. Hun vet ikke om hvor såra jeg ble. Og jeg gleder meg skikkelig til å bli slankere enn henne for så fortelle hva hun gjorde mot meg .

 

Men det motiver jo selvfølgelig at helsen blir bedre og bedre også .

 

Dette ble litt personlig , men det er sannheten. Ikke sikkert at noe av dette hjelper deg, men håper du greier å holde motivasjonen på topp av egne grunner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så flink du er, og herregud så dårlig gjort at familiemedlemmet!

 

Jeg begynte for en uke siden (igår), på 97,5 kg! (Blir fortsatt sjokkert over å se det skriftlig hvor mye jeg veide...).

Klarte å gå ned 2 kg den første uken, og håper jeg klarer å fortsette i samme gode flyt. Regner selvsagt ikke med at hver uke blir like bra, og at jeg noen uker også vil gå opp, men målet er å komme ned til 70 kg!

 

Gleder meg til å følge deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest likermat

:rolleyes:/>/>

Dette er siste uka på dette kurset.. Må ned 1,3 kg til mandag slik at jeg når delmål for dette kurset som jeg la til 94,9 kg. Jeg starter opp på ny kurs med engang vil under 89 kg til sommeren starter, ( siden jeg bor på Vestlandet er jeg usikker på når den starter, men jeg regner med at skoleslutt er sommertid )

 

Herregud,, det er sykt ,, tenk å være så glad for å veie 96,2 .. Jeg er jo kjempe tung. Men tanken på at jeg er blitt sprek gjør at det føles godt. :wub:/>/>

For jeg har blitt sprek, ikke lett nok til å løpe da , for jeg vil jo ikke få belastningskade og ikke være i stand til å trene i det heletatt. Men jeg trener på studio, går i fjellet, sykler og går turer i skog og mark. Jeg kjenner at lysten til å jogge er til stede, så jeg løper i korte strekninger der underlaget kan tillate det.. Og jeg elsker , tenke late sofaelskende meg elsker det. :ph34r:/>/> Jeg elsker å presse kroppen min, bruker pulsklokkke og prøver og presse meg til det ytterste, klarer ikke holde pulsen like høy under hele treninga , men jeg ser forbedring.

 

Jeg bruker å ligge rundt 25-30tp hver uke. Det er ikke fordi jeg overdriver treningen men fordi jeg jeg veier 96,2 kg og får masse "gratis" tp av å bevege meg.. Blir mindre og mindre tp etterhvert som man går ned. Men da får jeg heller øke trimmen.

Jeg og den yngste datra mi har sykla 2 mil i dag. Jeg kunne ha sykla fortere men jeg måtte jo vente på ho.

Ho liker at mor er blitt sprek og er med på aktiviteter, nå maser jeg faktisk på unga om at vi skal på tur;)

 

Jeg trives kjempe godt i mitt nye liv .. Ukens høydepunkt var da jeg fikk på meg en bukse i str 44 !! Juhu ..

 

Ha en fin dag, her skal det vaskes og ryddes ( kjedelig, men når man prioriterer trim fremfor husarbeid så blir det mye å ta igjen av og til, men det er verdt det, dessuten så har jeg ikke støv på hjernen , hurra for det)

 

Heier på alle der ute som slanker seg på en lørdag :wacko:/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...