Gå til innhold

Slankekompis Stavanger?


Gjest lilletrilletrillet
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest lilletrilletrillet

Hei,

 

Jeg prøvde meg her inne i januar, og var på god vei til å gå ned vekt her på forumet, men så slei det ut. Jeg har gått ned i vekt, 5,9 kilo til nå. Men har 35 kilo til å gå ned og ser nå at jeg ikke klarer dette alene. Jeg skjemmes over hvor sent til går og hvor fink jeg er til å lyve til både meg selv og min partner. Jeg trener en slankekompis som kan være med å dra meg opp når jeg er nede og som jeg kan dele denne "turen" med.

 

Jeg har ikke råd til et Grete Roede kurs, ellers hadde jeg stått på kursholderens dør og banket.

 

Så jeg håper noen er intressert i en slankekompis i Stavanger området?

:mellow:

 

Hilsen en oppgitt slanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg prøvde meg her inne i januar, og var på god vei til å gå ned vekt her på forumet, men så slei det ut. Jeg har gått ned i vekt, 5,9 kilo til nå. Men har 35 kilo til å gå ned og ser nå at jeg ikke klarer dette alene. Jeg skjemmes over hvor sent til går og hvor fink jeg er til å lyve til både meg selv og min partner. Jeg trener en slankekompis som kan være med å dra meg opp når jeg er nede og som jeg kan dele denne "turen" med.

 

Jeg har ikke råd til et Grete Roede kurs, ellers hadde jeg stått på kursholderens dør og banket.

 

Så jeg håper noen er intressert i en slankekompis i Stavanger området?

:mellow:/>

 

Hilsen en oppgitt slanker!

 

Heisann og takk for gode ord inne hos meg:-)

Håper virkelig du finner noen å gå veien sammen med i Stavanger.

Det er godt å kunne møtes for diskusjoner, inspirasjon, trening m.v

Jeg følger deg her inne, det skal du vite.

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

 

Så jeg håper noen er intressert i en slankekompis i Stavanger området?

 

 

Hei!

Jeg bor ikke i Stavanger, men kjenner området. Kanskje Tjukkasgjengen er et alternativ for deg?

https://www.facebook.com/groups/315045495200798/#!/groups/315045495200798/

Der er også treningsgrupper i Sørmarka om mandagene og ved Mosvannet om onsdagene.

https://www.facebook.com/#!/groups/186883528067406/?fref=ts

 

Der er det bare å stille opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Potteplanten

Hei,

 

Jeg prøvde meg her inne i januar, og var på god vei til å gå ned vekt her på forumet, men så slei det ut. Jeg har gått ned i vekt, 5,9 kilo til nå. Men har 35 kilo til å gå ned og ser nå at jeg ikke klarer dette alene. Jeg skjemmes over hvor sent til går og hvor fink jeg er til å lyve til både meg selv og min partner. Jeg trener en slankekompis som kan være med å dra meg opp når jeg er nede og som jeg kan dele denne "turen" med.

 

Jeg har ikke råd til et Grete Roede kurs, ellers hadde jeg stått på kursholderens dør og banket.

 

Så jeg håper noen er intressert i en slankekompis i Stavanger området?

:mellow:/>

 

Hilsen en oppgitt slanker!

 

Jeg er ei jente utenfor Stavanger som går gjennom nogenlunde det samme som deg! Hvis du er interessert i å holde kontakten kan du bare sende melding, men jeg bor jo en halvtime med tog unna sentrum og jeg flytter tilbake til Oslo i begynnelsen av Mai. Men er gjerne her på nett som venn!

 

Vet ikke hva utgangspunktet ditt er, men jeg tar bare slankingen skritt for skritt og håper på å ha gått ned minst 20kg i løpet av noen år. Er 1.76 og var på det meste 94, er nå et sted mellom 92-90 (har ikke vekt, får ikke veid meg ofte så vet ikke helt eksakt :P).

Jeg går ikke roedekurs fordi jeg ikke har penger, og fordi jeg har enorm tru på at hvis du bare spiser mindre og trener mer vil du se resultater. Og resultatene vises på meg!

Hvis man skal kalle det for en diett vil det hele "The cuban diet" pga. krisen hvor de manglet drivstoff, og derfor mat, og hele landet måtte forlate bilen til fordel for føttene og sykler.

 

Endringene jeg har gjort selv har vært så enkelt som å legge på en mindre posjon på tallerknen, spise halvparten, vente noen minutter og se om jeg er mett. Er jeg mett, spiser jeg ikke resten. Da er jeg heller ikke sulten igjen før neste måltid. Så enkelt! HVert eneste måltid, hver eneste dag. Kan spise dessert i helgen, men bare en pitteliten posjon. Sier nei takk til fristelser i uken. Ikke noe hokus pokus. Også trener jeg 3-4 ganger i uken. Veksler mellom spinning og jogging, og de dagene jeg ikke trener går jeg en halvtime-trekvarters tur.

 

Bare å sende melding om du vil prate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
 Share

×
×
  • Opprett ny...