Gå til innhold

snart gått 1 uke


Gjest Ramona Constance
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Ramona Constance

Jeg er en jente på 23 år som begynte på grethe roede kurs sist onsdag og tror det går fint,men syns ikke det er lett å planlegge maten og kcal osv :(/> Prøver så godt jeg kan å spise riktig,men får ikke nok grønnsaker i meg i følge registreringen min på roede klubben.

 

Har og trangt med penger og det er dyrt å spise sunt.

Er hjemmeværende og syns det er ensomt og vanskelig å komme meg opp av sofaen :(/> Jeg vil jeg vil,men føler at jeg ikke får det til!!!!

 

Noen som har noen Tips???? :unsure:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.basilikum

Hallo på deg Ramona Constance

 

jeg har også holdt på i en uke til onsdag, er veldig spent!

 

Forstår planlegging er vanskelig, det syns jeg og. Grønnsaker har jeg fylt opp hver dag, er bevist på å bruke grønnsaker til alle måltider. Brødmåltider bruker jeg alltid tomat, agurk og paprika. Tar også gjerne med en rå gulerot samtidig. Dette billige grønnsaker som man kan fråtse litt med :)

 

Til middag bruker jeg mye brokkoli og blomkål dette er heller ikke så dyrt. Vi har en grønnsak/fruktbutikk på hjørnet det er det også en del billigere enn vanlig butikk.

 

I dag har jeg kjøpt brekkbønner son jeg skal servere sammen med koteletter, naturris og paprikasaus :P

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona Constance

Hei Mrs Basilikum!!

 

Det er bra,da er jo du flink med grønnsaker,det er noe jeg må bli bedre på, det med blomkål osv har jeg ikke tenkt på,takk for tipset ;)

 

Er jo litt vanskelig å lage middag som hele familien skal like,har en sønn på 5 som er veldig kresen sånn som meg. hehe :lol: Så får bare prøve å lære underveis,satser på at vi får mer veiledning videre på de neste 7 møtene :) Masse lykke til til deg og husk å stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...