Gå til innhold

No pain, no gain


Gjest StinePetrine
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest StinePetrine

Heihei!

 

Jeg har tidligere vært en svært aktiv spinningentusiast, og har nå begynt igjen ca 4 ganger i uken etter et par mer passive år. Ulempen nå er at jeg får en brennende og vond følelse under føttene når jeg spinner. Smerten er sentrert der foten er når jeg tråkker, og dette byr på litt utfordringer. Jeg har klart å fortsette nå et par uker til tross for at det er litt vondt, men har lyst til å finne ut hva det er. En legetime er kanskje det lurese? Eller er det noen som har vært borti det samme? Vil så gjerne ikke miste mitt største verktøy i vektreduksjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletrilletrillet

Heihei!

 

Jeg har tidligere vært en svært aktiv spinningentusiast, og har nå begynt igjen ca 4 ganger i uken etter et par mer passive år. Ulempen nå er at jeg får en brennende og vond følelse under føttene når jeg spinner. Smerten er sentrert der foten er når jeg tråkker, og dette byr på litt utfordringer. Jeg har klart å fortsette nå et par uker til tross for at det er litt vondt, men har lyst til å finne ut hva det er. En legetime er kanskje det lurese? Eller er det noen som har vært borti det samme? Vil så gjerne ikke miste mitt største verktøy i vektreduksjonen!

 

Hei,

 

Jeg får akkuratt samme smerte under føttene når jeg er på spinning. Jeg tror mine smerter kommer av at jeg ikke har spinningsko og legger all min vekt litt skeivt på foten når jeg trør, så jeg får en liten "knekk".. Det er jallefall grusomt vondt, og gjør at jeg av og til bare vil hive meg av sykkelen og springe bort.

 

Tror dette kanskje vil endre seg når jeg får vekk et par av mine kilo, slik at tyngden blir litt mindre og belastningen på føttene bedre. Jeg burde også gjerne kjøpt meg spinningsko.

Bruker du spinningsko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Jeg har brukt det tidligere, men hadde vondt da og, men det kom nok av at festene udner ikke var plassert skikkelig under. Skulle kjøpe nye i går, men butikken hadde ikke størrelsen/mdoellen min, så jeg skal prøve igjen i morgen = )

 

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...