Gjest Mcln Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Hei! Etter hva jeg kunne regne meg til her på forumet skal jeg ligge på meny 3 og 1900 kallorier... Dette syns jeg høres mye ut når man ønsker å gå ned i vekt? Er det slik at man skal ligge på 1900 hvis man ikke ønsker å gå ned i vekt? Eller hvordan er dette? Håper noen kan svare meg på dette? Hilsen usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemor med pulsklokke Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Hei! Etter hva jeg kunne regne meg til her på forumet skal jeg ligge på meny 3 og 1900 kallorier... Dette syns jeg høres mye ut når man ønsker å gå ned i vekt? Er det slik at man skal ligge på 1900 hvis man ikke ønsker å gå ned i vekt? Eller hvordan er dette? Håper noen kan svare meg på dette? Hilsen usikker :P/> Du skal da ligge på 1900kcal per dag, for å gå ned i vekt, om du har benyttet beregningene GR bruker. Spiser du for lite, vil kroppen gå i sparebluss og det blir vanskeligere å gå ned i vekt. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå