Gå til innhold

Aaaaah, trimpoeng!


Gjest Ripley

Anbefalte innlegg

Har vært så utrolig lat denne uka, og hadde inntil i dag bare usle 3,6 trimpoeng siden forrige mandag. Blir så tiltaksløs når min form for trim er å gå turer, men det blir jo spolert av all denne forb* snøen som plutselig legger hindringer i veien for meg.

 

Har sittet i hele dag og veid for og imot om jeg skulle ut og gå tur eller ei. Så var det denne snøen da. Innkjørselen måtte måkes også. Så til slutt ble jeg sur og fant fram snøskuffa og måkte hele innkjørselen tom for snø, og tjente hele 2 trimpoeng!!! :(

 

Så nå har jeg god samvittighet både for trimmen og snøfri innkjørsel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Snømåking er jo veldig fin trim. Men hvorfor kan du ikke gå tur når det er snø? Jeg bor på et veldig snørikt sted, men har enda ikke latt meg stoppe av snøen... Går lange turer hver dag. Noen ganger er det ekstra tungt fordi det ikke er brøytet, men da tenker jeg at jeg forbrenner enda flere kalorier..... :(

 

"Ut på tur - aldri sur" - LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda1234

Det var bra at du reiste deg opp og tok et tak. Samvittigheten har det så mye bedre etterpå. Jeg misunner deg for å ha snø. Jeg kjørte i en time idag, med matpakke og ski på taket. Men det var ikke noe snø å finne :( Så jeg kjørte hjem igjen uten å ha fått noen trimpoeng. Skal ta en tur med kjæresten på standen ved solnedgang senere idag, så får jeg litte grann trim idag også, pluss litt romanse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Snømåking er jo veldig fin trim. Men hvorfor kan du ikke gå tur når det er snø? Jeg bor på et veldig snørikt sted' date=' men har enda ikke latt meg stoppe av snøen... Går lange turer hver dag. Noen ganger er det ekstra tungt fordi det ikke er brøytet, men da tenker jeg at jeg forbrenner enda flere kalorier..... :(

 

"Ut på tur - aldri sur" - LYKKE TIL![/quote']

 

Jeg HAR jo gått tur når det har vært snø, men i det siste har jeg vært flink til å finne på gode unnskyldninger for å ikke gå. Fy! Liker best å gå i skogen, og det er litt vanskelig å vasse med snø opp til knærne da. :)

 

I morgen er det en ny uke, jeg gir meg ikke! Har bestilt meg noen aerobicvideoer slik at jeg kan gjøre noe innendørs når snøen laver ned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra at du reiste deg opp og tok et tak. Samvittigheten har det så mye bedre etterpå. Jeg misunner deg for å ha snø. Jeg kjørte i en time idag' date=' med matpakke og ski på taket. Men det var ikke noe snø å finne :) Så jeg kjørte hjem igjen uten å ha fått noen trimpoeng. Skal ta en tur med kjæresten på standen ved solnedgang senere idag, så får jeg litte grann trim idag også, pluss litt romanse. :)[/quote']

 

Du kan gjerne få all snøen for min del! Gleder meg til våren og mildværet, skal bli så deilig å gå tur uten å måtte pakke på seg en million klesplagg før man går ut døra. :)

 

Håper du hadde en romantisk tur med kjæresten, da. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt blir mye lettere til våren. Jeg ser også frem til å gå i skogen. Blir ganske lei av snøen, men det stopper meg ikke. Men det er supert å ha et alternativ. Lykke til med treningen og ha en fin uke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen! :)

 

Selv om man er kjempemotivert, så blir man jo av og til bare lei av alt, og det er slik jeg har hatt det denne uka. I morgen er det veiing, og jeg er kjempeglad bare hvis jeg ikke har gått opp! :eek:

 

"Det er håpløst og vi gir oss ikke!"

 

:) Stå på, folkens! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...