Gå til innhold

Opplevde min store frykt: falt av tredemølla


Gjest marieee
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest marieee

Hei.

I går opplevde jeg min store frykt og falt av tredemølla under trening. Trente intervaller og hadde stor fart.

Resultatet ble at jeg brakk kragebeinet flere steder, må operere og må innstille meg på noen måneder i ro.

 

Der røk sommerkroppen, eller?

Noen som vet om jeg fortsatt kan klare å gå ned i vekt ved å ligge i sofaen hele dagen? Eller er løpet kjørt foreløpig?

 

Mvh fortvlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Aaaaau, stakkars deg! Det må jo være de flestes mareritt - har vært på vei av et par ganger jeg også men heldigvis i gå-fart og har klart å hente meg inn igjen. Ikke så farlig mao.

 

Å gå ned i vekt uten å trene er fullt mulig - selv har jeg gått ned rundt 25 kg uten å gjøre særlig annet enn å gå en times tur en gang i blant. Men det var da jeg var på mitt største og hadde mye jeg skulle ned - det hadde nok ikke gått like lett nå som jeg har ca. 10 kg igjen. Det skal uansett være mulig å gå ned i vekt uten trening, bl.a. leste jeg en sånn "solskinnshistorie" her inne på GR-sidene om en dame med ME som gikk bra ned i vekt uten trening. Nå vet ikke jeg hva og ikke minst hvor mye du pleier å trene, men uansett vil jeg tro det krever ganske stor disiplin på kosten å opprettholde nedgangen mens du er sjuk på brakka. Pass på så du ikke trøstespiser mens du ligger der!

Jeg har ikke så god greie på kragebeinsbrudd, men jeg håper jo at du etter operasjonen og når du begynner å komme deg ikke er "lenket" til sofaen men at du ihvertfall kan komme deg ut og gå litt. Lite er så kjedelig som å sitte i ro fordi en må...

 

Uansett - god bedring og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...