Gå til innhold

De siste små kiloene...Men ingen motivasjon!


Anbefalte innlegg

Har gått på Grete Roede, og gått ned ca 10kg, og er superfornøyd! Men i det siste har det blitt noe reising og i tillegg til jula så dermed har noen kg kommet krypende tilbake.. Nå vil jeg gjerne fjerne de siste kg-ene, og har begynt å jobbe med saken, men sliter med motivasjon til å få tilbake de gode gamle rutinene!

 

Jeg er student, og får eksamen utlevert i morgen, så det blir mye sitting og lite bevegelse, slik at om jeg ikke tar hensyn til kaloriene nå, så tror jeg det kommer til å gå virkelig galt!

 

Veier ca. 61 kg nå som ikke er så mye og jeg har ikke klagerett egentlig, hehe, men nå som jeg har gått ned 10 kg så er jeg så nært drømmekroppen at jeg vil virkelig bare ta en siste innspurt og bli skikkelig fornøyd med meg selv!

 

Så, per i dag: 61kg og 163cm høy :)

 

Er det noen som har noen gode motivasjonstips, og som vil følge meg de siste vanskelige kiloene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Hei på deg!

 

Alle har litt klagerett vet du ;) Jeg er 160 høy og har 2 kilo igjen til mål, 58 kg. Selv om man har bare et par kilo igjen til mål, og ser både "drømmekropp" og mål rett foran seg, så vet jeg alt om hvordan det føles å ikke være helt der enda, og ikke minst så er det utrolig hvor seige de siste kiloene er :blink: Man vil jo gjerne løpe OVER målstreken, ikke bare se den, før man begynner å jobbe med å stabilisere vekten.

 

Vi som er såpass lave merker godt 10 kilo ekstra, så det er bra du tar tak i saken nå, og ikke glem den jobben du allerede har gjort, du kan jo dette :D