Gjest dundrepahundre Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Hei jeg er en jente på 22 år som er lei av å være en dundre på hundre. Har laget meg en blogg for å skrive ned tanker og følelser, og oppturer og nedturer. Håper noen kunne vært intresert i å følge meg, og hjelpe meg og finne inspirasjon samtidig som jeg håper å være en inspirasjon. Følg meg på dundrepahundre.blogg.no :)/> Har nettopp startet både bloggen og veien ned til trivselsvekten så nå er det bare å kjøre på :D/> - hilsen dundra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lillemy89 Skrevet August 5, 2013 Rapporter Share Skrevet August 5, 2013 Hei jeg er en jente på 22 år som er lei av å være en dundre på hundre. Har laget meg en blogg for å skrive ned tanker og følelser, og oppturer og nedturer. Håper noen kunne vært intresert i å følge meg, og hjelpe meg og finne inspirasjon samtidig som jeg håper å være en inspirasjon. Følg meg på dundrepahundre.blogg.no :)/>/> Har nettopp startet både bloggen og veien ned til trivselsvekten så nå er det bare å kjøre på :D/>/> - hilsen dundra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lillemy89 Skrevet August 5, 2013 Rapporter Share Skrevet August 5, 2013 hei hei =) var innom bloggen din den var veldig fin du er ikke alene om å være eller har vært dundre på 100 men stå på dette klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cecrams Skrevet August 26, 2013 Rapporter Share Skrevet August 26, 2013 Hei jeg er en jente på 22 år som er lei av å være en dundre på hundre. Har laget meg en blogg for å skrive ned tanker og følelser, og oppturer og nedturer. Håper noen kunne vært intresert i å følge meg, og hjelpe meg og finne inspirasjon samtidig som jeg håper å være en inspirasjon. Følg meg på dundrepahundre.blogg.no :)/>/> Har nettopp startet både bloggen og veien ned til trivselsvekten så nå er det bare å kjøre på :D/>/> - hilsen dundra Heisann ! har du sletta bloggen din ? kommer ikke innpå den "/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg