Gå til innhold

Ny start


Gjest Galaxy
 Share

Anbefalte innlegg

Noen år siden sist jeg var her inne, og jeg sliter fortsatt med å gå ned, men nå SKAL jeg ned.

Har satt meg delmål som jeg håper å klare.

Nå skal jeg sette opp middagsliste for de neste 2 ukene, noe som passer både meg og familien.

 

 

Mine delmål:

01.04.13 - 90 kg

10.05.13 - 80 kg

01.06.13 - 75 kg

01.07.13 - 70 kg

01.08.13 - 65 kg

 

Jeg husker ikke hvordan jeg redigerer det som står nederst, alle x ene og resten må bort.

Fint hvis noen kan hjelpe meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bedreliv

Noen år siden sist jeg var her inne, og jeg sliter fortsatt med å gå ned, men nå SKAL jeg ned.

Har satt meg delmål som jeg håper å klare.

Nå skal jeg sette opp middagsliste for de neste 2 ukene, noe som passer både meg og familien.

 

 

Mine delmål:

01.04.13 - 90 kg

10.05.13 - 80 kg

01.06.13 - 75 kg

01.07.13 - 70 kg

01.08.13 - 65 kg

 

Jeg husker ikke hvordan jeg redigerer det som står nederst, alle x ene og resten må bort.

Fint hvis noen kan hjelpe meg

 

 

Hei. Vil bare ønske deg lykke til ! Det er jo så deilig å merke at man går det...Vi får motivere hverandre

Stå på - nå er det vår ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har gått ganske bra. Startet med en liten sunn frokost etterfulgt av en trim økt i kjelleren, fikk ordnet på terrassen så den er klar til bruk. Til middag skulle vi ha kjøttkaker, men vi manglet grønnsaker så da ble det en times gå tur etter at kjøttkakene var laget. Kjøpte kålhode og lagde kålstuing. Sitter nå i sofaen og ser på Enga kamp.

I morgen blir det noen få timer på jobb, hmm jeg begynner ikke før ti, da blir det litt trening først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Hei! Så flink du er! Så lurt å glemme grønnsaker, hehe, det må du gjøre oftere.. ;)

Du går inn på "min profil" og "rediger min profil" og "endre signatur", for å fjerne eller endre det med grått.

 

Lykke til videre! Fortsett å lage 2 ukers planer, det er alfa omega for å lykkes, å ha en plan! Og kjenn hvor godt det er å være på vei, det er ikke bare målet som er seieren, du har allerede vunnet nå du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god hjelp, fikk ordnet ny signatur :)

I dag ble det 30 minutter på sykkel før arbeidstid, kjekt å begynne seint :P

Har ikke helt kommet i gang med maten, men det kommer snart. Spiste deilig laks med agurksalat i dag og det var godt og i morgen blir det lammegryte (hjemmelaget).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...