Gå til innhold

17 mai.mandag 27.02.06


Gjest lkt26

Anbefalte innlegg

ja da var min veiedag her.

jeg stoppet i dag på 118.så jeg har ikke gått ned mer en 1,3 på to uker.og det er alt for dårlig...lfor min del.jeg er ikke fornøyd med det.men kan jo være andre er fornøyd med samme nedgangen.kommer vel litt an på hva man veier i utganskpungtet...men jeg lover og skjerpe meg...målet mitt til neste uke er 1 kilo...har litt og ta igjen...

 

ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg har veiedag fredager, så på fredag får vi se. Gikk faktisk opp en kilo for to veiinger siden, men sist hadde jeg mistet halvparten (dvs 0,5) håper at denne fredagen gir bedre resultater. Så jeg har desverre fortsatt 10 kg igjen til 17. mai - forhåpentlig vis har jeg kun 9 på fredag :( Har i alle fall vært flink med både mat og trening de siste dagene og er kjempe motivert.

 

Ha en fin dag!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt meg et mål; 95 kg til 1 mars. Det er i boks!

 

Setter meg et nytt mål i dag; 90 kg til 17. mai. Da er det å fortsette med raske stavgangturer, riktig mat og mental trening.

 

Det skal la seg realisere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Hadde satt meg et mål; 95 kg til 1 mars. Det er i boks!

 

Setter meg et nytt mål i dag; 90 kg til 17. mai. Da er det å fortsette med raske stavgangturer' date=' riktig mat og mental trening.

 

Det skal la seg realisere:)[/quote']

 

Det kommer du til å greie fint :( Lykke til.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Mitt mål var fra 95,5 til 85 innen 17. mai. Forrige uke viste vekta 95,5 (opp 0,5), i dag viste den 94 kg. 9 kg igjen til 17. mai. Håper å kunne skrive 8,5 (i beste fall 8) neste fredag!

 

Ha en strålend dag!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Ved veiin i dag viste deg seg at jeg har gått ned 0,5 den siste uken. Så da gjennstår 8,5 kg til 17. mai. Det er nesten 10 uker igjen, og skulle ikke være umulig, men holde hardt. Jeg forsøker i alle fall :)

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta har stoppa litt opp. I dag veier jeg 94.8. Har som mål 90 kg til 17. mai. Det må da vel kunne gå :)

 

Lykke til Smukkeline:)

 

Ikt26, hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanutten

Nei, den må nok fortsatt henge "krympet" i skapet til 17 mai, men jeg er i gang nedover nå håper jeg..... Beg på første kurset tilsdag, og sattser på 2 kurs for å nå målet mitt.... Jeg NEKTER å legge ut bunaden min og håper jeg kommer i den til jonsokk da søstra mi ska gifte seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også av dem som NEKTER å legge ut bunaden noe mer, nå skal den på! Med andre ord så må jeg ned i vekt ;-)

Startet for fullt for ca 2 uker siden, hadde gått ned 1,1 kilo første uka og er nå spent på neste veiing. Har veiedag tirsdag. Håper jeg har gått ned noe denne gangen også, har i alle fall vært ganske flink med mat og trening om enn det ble litt vel mye vin i går... men i dag skinner solen og planen er å gå en laang tur med skritteller i tillegg til en skikkelig runde med kinetics :-)

Ønsker alle en kalorifattig og treningsfylt søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...