Gå til innhold

Min store verden som jeg håper blir litt mindre ;)


Gjest Alea3
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Tenkte å skrive her som en slags dagbok.

Og håper at dere vil føle meg og kanskje skrive kommentarer.

 

Kan jo fortelle at jeg er 29 år sprudlene jente som har litt for mange kg ;)

Har en snill og god samboer og ei herlig jente på 3. Når jeg var "ung" så veide jeg ikke så mye.Men når jeg runda 20 så la jeg på meg litt etter litt. Jeg er så glad i brus og potetgull at den satt seg litt for godt ;) hehe.

Har prøvd å slanke meg mye før, men da har jeg nok ikke hatt lyst nok. Jeg har gjort alt og prøvd alt men gikk ikke ned. Har også engang vært med på Grete Roede kurs men det gikk ikke så bra så jeg ga opp.

Men var nok i fjor at jeg følte at nå må jeg gå ned,så begynte å trene i januar. Jeg startet også på skolen i feb så ble nok litt for mye, men jeg "ga" meg ikke med trening så jeg skaffet meg pt.Men etter 5 ganger ble jeg så dårlig og hver gang jeg kom i gang igjen ble jeg syk igjen så jeg ga meg etter hvert.he he. Så kom nyheten at søstern min skulle gifte seg i juli 13, og da tenkte jeg nå skal jeg bli tynn, men kom liksom ikke helt i gang, men ikke så lenge etter spør min bestevennine om jeg ville være hennes forlover.Hun hadde tenkt å gifte seg juni 13 i Italia og da tenkte jeg nå må jeg bare starte. Så i jan i år startet jeg, og fikk blod på tann. Trente 3 ganger i uka, vis jeg ble syk så savnet jeg å trene å dette er noe jeg aldri har hatt. Så begynte jeg på kurset og fikk enda mer blod på tann.

Men har vært litt uheldig med vekta.

1)Første veiiedag så veide jeg 84.(men her hadde jeg vært syk og ikke spist på nesten 1 uke så fikk beskjed om at jeg måtte regne med at jeg går nok opp til neste uke)

2) Andre veiiedag hadde jeg gått opp 1.8.(dette tok jeg tungt,selv om jeg viste det)

3) Tredje veiiedag hadde jeg gått ned 0.8(først var jeg ikke så fornøyd men ble mer og mer fonøyd)

4) fjerde veiiedag så hadde jeg gått opp 0.3.(og da ble jeg skuffet siden jeg hadde vært så flink med både mat og treninge i påsken)

 

Min kurs leder sa at jeg ikke skulle tenke på kg men heller tenke på cm siden jeg har gått ned mye der. Har da gått ned 16 cm siden 28.2 til nå. Det er da summen fra hele kroppen.

Så jeg anbefaler alle sammen MÅL dere også. Vis dere ikke går ned på et par ganger eller bare blir stående så kan dere se at ja jeg krymper i cm, og da får du humør opp igjen :)

 

Oj dette ble jo langt. Men dette er bare starten,de andre blir nok ikke like lange ;) hehe..

Håper dere vil føle meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg følt meg happi. Endelig fredag ;)

Jeg jobber i barnehage og hver fredag har vi tur dag, så tre voksen med 23 barn opp i skogen der vi så maur, bare hadde det koslig :)

På tur koste jeg meg litt "ekstra" hadde to brødskiver med litt potetsalat og spekeskinke.Det var godt, å masse vann ved siden av :)

Skulle egentlig få trent i dag, men måtte hjelpe min søster med å bære bord,glass osv for i morgen er det navnfest. Så da rakk jeg ikke det. Da håper jeg at jeg rekker på søndag. Jeg må trene på søndag.

 

Håper at alle har det bra.

Kos dere videre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det ikke gått så bra med spising. Våknet av ei som ropte at hun var sulten, så jeg går får å lage mat til henne. Så da fikk hun resten av brødet. Tenkte å lage med en omelett,hadde ikke egge, pasta da ikke mer pasta.HVOR HAR DET BLITT AV MATEN??? Ja ja etter at hun hadde fått i seg mat,dro vi på et senter å etter hvert ble jeg så sulten så bestille mat, dumme meg som trudde at grov baget med kylling skulle være sunt viste seg ikke å være så sunt, masse kalorier der ja. så jeg spiste mindre en halv parten. Så var det å dra hjem etter en handle tur, for å så dra på navnfest. Her følte jeg at jeg hadde mer peil på hva jeg stappet i meg,så da ble det to brødskiver med hjemmelagde karbonader og masse salat, og en bitte liten kake bit. Kake er noe jeg ikke spiser. Så i morgen skal jeg trener litt lengre enn vanlig.Og det gleder jeg meg til. Nå skal jeg sette meg å skrive på en oppgave selv om jeg har mest lyst til å sove ;) he he..

Ha en super lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg med min kjære på jobb. Dette er noe jeg gjør hver søndag. Så var det jagu "fest" i dag også. I dag feiret vi min søte niese. Spiste to pølser og en muffins. Var godt. Men etter på dro jeg får å trene. Gikk 45 min på eplipsemaskinen også trente jeg styrke i ca 25 min. Tok også sol,sovnet faktisk også.våknet 1 gang at jeg snørket .ha ha. Håper ingen hørte det ;) he he.. Andre gang våknet jeg at det ble kaldt å at den var ferdig. Så nå skal jeg spise litt igjen også skal forsette litt med skole arbei. HA en super fin søndag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj. I dag har jeg ikke fått spist det jeg skulle :angry:

Jeg hadde muntlig prøve i dag, å da blir jeg så nervøs at jeg ikke får i meg så mye.Jeg prøvde å spise frokost men alt kom opp igjen så jeg klarte å spise et eple.Når jeg var ferdig så fikk jeg i meg en skive, også måtte jeg på skolen etter på å da rakk jeg ikke å spise.Så alt ble feil.Dette skjer nok hver gang jeg skal ha prøver, eksamener.Så da skjer det vel igjen to ganger i mai :( Ellers har jeg fått trent i dag, men kjente at det var tungt i dag. Så i morgen skal jeg ha fri fra trening ;) Også er det jo veie dag i morgen. Gruer meg..

 

Nå må jeg forsette på skole arbeid. PS jeg fikk prøve godkjent :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart jeg glemte å skrive her hvordan det gikk med veingen på onsdag. Vel jeg jukset litt å gikk på vekta mi (og den er helt feil i følge kurs vekta ;) ) men ihvertfall sto det 84.7.yes tenkte jeg.Gått ned. Drar på kurs og jeg snakker med min søster at jeg virkelig kommer under 85. Så var det min tur, og da sto jeg stille som en mus og ENDELIGGGG :lol: nå er jeg under 85. yes.. var 84,9.he he. men er under 85. så har da gått ned 0,6.yes :rolleyes: Så fra januar så har jeg da gått ned ca 6 kg.digger det.hihi.. Har trent i dag å. Gikk 50 min og styrke ca 20 min. Jeg har fått blod på tann.me like B) nå er det natta, skal trene etter på.ha ha. en super fin natt folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...