Gå til innhold

Pulsklokke


Gjest v05
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest dobbelice

Hei,

 

Har en pulsklokke fra Polar, er det noen som har erfaring med denne? Har ikke tatt den i bruk ennå, synes det er litt vanskelig å få tatt den i bruk.. :huh:/>

 

 

Vet ikke hvilken type du har. Men jeg har også pulsklokke fra polar. Veldig enkel å bruke. Du "skyller" båndet du skal ha rundt brystet i litt vann akkurat der som målegreine er før du tar det på. Så trykker du bare på den knappen i midten på høyre side av klokken to ganger for å starte. Nederste knapp på venstre side en gang gir pause, mens to ganger er stopp.

Sånn er det i alle fall på min. Tror den het FT7 eller noe sånn. Men du må jo legge inn alder og vekt og sånn også først da. Følger med en veldig enkel instruksjonsbok da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Vet heller ikke hvilken du har, de har jo endel modeller. Jg har hatt opptil flere oppgjennomnårene (klart å miste et par) veldig fornøyd og syns de er enkle, mn så er jg jo vant til de. Hvis du sier hvilken modell du har blir det lettere å gi tips om h ordna komme igang :) jeg er hvertfall veldig fornøyd :) jeg har rcx 3 nå..

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...