Gå til innhold

ned 20-30 kilo.mandag 27.2.06


Gjest lkt26

Anbefalte innlegg

hei og hå.da var en ny dag og en ny uke kommet.jeg har vært veldig dårlig til og spise og trimme di to siste ukene.jeg har ikke vært i form.men har vært flink nå i helga...så nå håper jeg jeg holder meg flink en stund.siste kurskvelden min i morgen på kurs en,så da håper jeg at jeg har klart meg sånn nogenlunde.men begynner på kurs to neste tirsdag,så da er plannen og spise som jeg skal og følge boka helt.har ikke vært flink til det i det hele tatt...men skal jo ta av meg tredve kilo til jul,så det er nå eller aldri...håper det har gått bra med dere andre og i helga....

 

ha en strålende dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vektoppgang denne uken da- opp 0,9kg! Gir på ingen måte opp for det:) Var heller forberedt siden jeg gikk ned så mye forrige uke. Jeg fortsetter med programmet mitt og må prøve å øke treningsmengden. Ellers er jeg hjemme fra jobben i dag; formen er ikke på topp..

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Håper dette blir nok en fin og strålende dag - da skal jeg og minsta ut på tur :( Jeg er i permisjon så det er en fin tid fremover. Greit å slanke seg nå også, har jo tid og mulighet til å innarbeide gode vaner - som heretter skal vare livet ut...

 

Er spent på fredag (veidag), og den siste 0,5 kg som snek seg på nå er forsvunnet og gjerne litt til - vil jo NED!!!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd med vektoppgang, Trinny, men bra at du ikke ble helt slått ut, og "gir opp". Det virker som om vi to er litt i samme situasjon; sliter med å få den trimmen som visstnok (:() skal være så bra for oss... Nei, det er nok trimmen (mangel, sådan)som gjør at jeg ikke har den helt store nedgangen generelt gjennom alle mine kurs!

 

Men i dag er jeg lykkelig! Ned en kilo siden sist mandag, til 82,6! Nå var det jo det jeg veide tirsdag, dagen etter min veiedag, men siden da har jeg ligget litt over 83 kg, så må vel være godt fornøyd. Hangglidern; det er jo helt fornuftig det du gjør, å bare veie seg en dag i uka, men syns det er så innmari vanskelig! Har prøv å presse meg selv til å unngå snikveiinger, men det har gått dårlig. Skal gjøre et nytt forsøk frem til neste mandag, men kan ikke love noe...

 

Jeg hadde også gått inn en cm over brystet, og DET er lenge siden sist! (Faktisk har jeg ikke vært større en det jeg er nå, så jeg er likom helt på begynnelsen. det er litt til å gråte av..) Jeg har følt at magen har strutta veldig denne uken (ikke gravid), og skjønner ikke hvorfor. Tenkte at det kunne være en cm i +, men heldigvis var det om ikke annet samme som det "alltid" har vært. Nå håper jeg på litt slankere mage til neste mandag!

 

Det kommer til å bli ei fæl uke i matveien. Skal ut å spise to ganger, og i fødselsdag en dag. De jeg skal være sammen med, har ikke forståelse for mitt behov for vektnedgang og størrelses minskning, de syns jeg ser bra ut som jeg er, og de spiser det de har lyst på, usunt eller ikke. Da er det vanskelig å velge en bra restaurant, hvor jeg kan få i meg noe sunt. Huff, blir litt oppgitt over den tanken allerede. Syns hvis det ødelegger for den stimen jeg er inne i nå, syns jeg har hatt et veldig bra kosthold denne uken, og er knall fornøyd! (Flink å ta sorgene på forskudd, ja DET er jeg!! :))

 

Noen som har tips om smarte (i matveien) restauranter i Oslo??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ender ofte opp på Pascal i Drammensveien! Der har de tre-retters middag som ikke er altfor stor, og stort sett sunn og god! -Men så er det kaken til dessert, da! -Den bikker vel endel på vekta, men for min del er det så sjeldent jeg er ute (det var iallefall det! -Nå skal jeg ut i morgen også! (Ikke Pascal), og det er bare 6 dager siden forrige ute-middag!), så jeg unnser meg innimellom en Pascal kake!

 

Her har det for øverig vært en tøff helt med fastelavensboller ved tre anledninger! Har ikke helt klart å moderere meg, slik som planen var, men jeg har iallefall kommet godt igang igjen i dag! Dessuten er det TV-kvelden min med sykkel i dag! -Liker å se på DanseFeber fra sykkelen, så får jeg litt trim! -Har regnet ut at med bollene og kremen jeg spiste i går, så må jeg sykle ca 5-6 timer, så det spørs vel om jeg klarer å gjøre opp for en total kollaps i fornuft på sykkelen i dag!

 

Ser det går litt opp og ned med dere andre også! Det blir nok bedre neste uke, trinny :(, og xray, ikt og smukkeline; vi skal gjennomføre dette her!

 

Jeg har også siste kurskveld på dette kurset denne uka, og dette har hittil vært mitt desidert dårligste kurs! Jeg har ikke gått ned noe særlig mer enn 4 kg på ett kurs, og de foregående kursene har jeg tatt av 20 kg på to kurs, altså ett snitt på 10 kg per kurs! Jeg vet at jeg skal ned over 10 kilo på de to siste kursene frem mot sommeren også, så her er det bare å holde hodet kaldt! Bør være kommet ned på 90-tallet iallefall til tirsdag, så da blir det nok 1-2 timer på sykkel i kveld, spinning i morgen, og kanskje en rask tur før veing på onsdag!

 

Ha en fin dag alle sammen!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Cam Cam - Pacal er meget bra! Og kakene en drøm, men men...

 

I dag har jeg gått tur med minsta i barnevogn i 2 timer og 10 minutter, gått en drøy mil :( Det ble 4,7 trimpoeng i dag, så nå blir det ikke noe ergometersykling på meg i kveld, men i morgen i stedet. Er veldig fornøyd med triminnsatsen i dag.

 

Jeg og minsta er hjemme alene noen dager (fra lørdag og frem til onsdag), og det gjør at jeg virkelig får "dyrket" slankingen når det gjelder mat og trim. Ingen å ta hensyn til.

 

Jeg skal ligge på ca 1600 kcal om dagen, men de siste to dagene har ligget på drøye 1400, så i dag etter turen tok jeg å laget en kaffe latte :) Det er nemlig min favoritt og drakk den med god samvittighet. Det gir jo litt flere kcal også. Ellers har jeg laget meg suppe til lunsj i dag - deilig med noe varmt :)

 

Ha en fin dag alle sammen! Her henter jeg virkelig motivasjon til å stå løpet ut - jeg skal klare det, selv om jeg har nesten 25 kg igjen (mistet 6 kg så langt).

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti rakker'n, Camcam, så sprek du er!! Håper du skjønner det! jeg har ikke den energien til å trimme så mye og hyppig som du gjør, men lurer på om jeg skal ellipticalisere sammen med deg til tv'n i kveld. Ingen unnskyldning for å la være. Annet enn husarbeid jeg burde gjort når jeg tross alt har fri, men har hatt luksusdag og slappet av med varme på peisen, ei god bok, vann og te :( Tenker karbad senere, jess, luksus må vi unne oss, og i dag er det min belønning for en kilo ned.

 

Kunne gjerne tenke meg det energi-overskuddet, hadde vært knall å være avhengig av å trimme på ett eller annet vis, men jeg må vel gjøre noe selv for å komme meg dit :) hva har du "spist av piller" for å komme dit, Camcam?

 

For øvrig er i dag min første dag på nytt nett-kurs. (Har kommet ut av tellinga...) Jeg har ennå nesten 16 kilo igjen til der jeg ønsker å være (kanskje jeg må moderere det gamle ønsket mitt???), noe som vil tilsvare en kilo i uka til St. Hans, noe som ikke er et aktuelt mål, men kanskje til jul???? det er jo lov å håpe og ønske, det har jeg jo gjort i flere år nå. Om jeg skulle nå målet mitt, kan hende jeg blir skuffet, for har jo slitt med dette i årevis, og det har gitt meg noe "å gjøre", hehe! Nei, da kan jeg jobbe med stabilisering!

 

Ha det fint, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og gått 3 timer med barnevong i dag. Ellers har det gått greit i helga. Skulle bare en liten tur ut på lørdags kvelden. Hadde planer om og ta siste bussen hjem i 12 tiden. Kom først hjem i 5 tiden. .... Den byturen har også gjort sånn at jeg har mista stemmen. Skal også prøve og få en lang gå tur på dagen i morgen når jeg enda er hjemme fra jobb.

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...