Gå til innhold

Utålmodig


Gjest Neaeide
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Neaeide

Har akkurat begynt å følge dietten som har 1300 kalorier. Det går egentlig greit, men hadde forventet meg bittelitt reduksjon på vekta ihvertfall. Neida, den står bom stille! Har lavt stoffskifte, og lurer på om mitt hvilestoffskifte dermed er lavere enn hos " normale"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Hei!

 

Jeg har samme problem som deg! Starta på 15-1600 kcal i januar, men da gik det fryyyktelig seint!

 

Så starta jeg på 1300 kcal, gikk ned første uka, men så har det bare vært bom stopp etterpå. Sliter også med lav forbrenning, men synes 1300 kcal er lite, og syntes det bør gå nedover på vekta! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er helt ny i dette her og har bare holdt på i en ukes tid. Jeg er også redd for at jeg ikke skal gå ned noe pga lavt stoffskifte. Har fått beskjed om at jeg kan trenge lengre tid enn andre og streve litt mer for å få det til :(

Men vi får leve i håpet og ikke gi opp riktig enda. Kanskje kan vi gi hverandre råd hvis vi ser at vi får det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svingende stoffskifte, så det er da normalt i perioder.

Med lavt stoffskifte blir det viktig å forbruke mer kalorier, så stoffskiftet kan øke litt på den måten. Men vær obs på at ved økning i trimm kan man om en blir støl lagre mer veske i kroppen i starten, så det ser ut som man øker i vekt. Vesken vil forsvinne når kroppen venner seg til aktiviteten (om du ikke øker aktiviteten da).

Lykke til - stå på og hold ut - det vil løsne etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...