Gå til innhold

Ned 15 kilo innen 2014


Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå har jeg vinglet frem og tilbake altfor lenge og vekta har økt masse!

 

Fra lavkalori, til lavkarbo, til fasting osv.

 

Den eneste gangen jeg virkelig har lykkes har vært på GR,

så da kjører jeg på for fullt igjen!

 

Nå må vekta ned....

 

Jeg er ei jente på 31 år som er mamma til 5 sjarmtroll.

 

Jeg har tidligere jobbet som kursleder, så alt ligger jo til rette for at jeg burde klare dette.

 

Dessverre er det stort sett motivasjonen som svikter....

 

Så derfor oppretter jeg en egen tråd her inne og håper på litt oppbacking når tingene blir vanskelig!

 

Jeg er klar :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til. Dette klarer du. En kursleder sa til meg en gang at dersom du følger opplegget så vil du nå målet ditt, og det har vært et sånt mantra for meg og en motivasjon til å holde meg innenfor lovlig kalorimengde. Holder vi oss innenfor så når vi målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til. Dette klarer du. En kursleder sa til meg en gang at dersom du følger opplegget så vil du nå målet ditt, og det har vært et sånt mantra for meg og en motivasjon til å holde meg innenfor lovlig kalorimengde. Holder vi oss innenfor så når vi målet.

 

Ja jeg er helt enig med din kursleder også! Jeg vet at dette opplegget funker, og det skal jeg følge også :)

 

Har ikke tenkt til å stresse meg ned, men følge boken og komme igang med trening,

så når jeg målet mitt jeg også :)

 

Takk for at du besøkte tråden min forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)/>

 

Jeg har også lyst til å bli med etter en lengre periode med halvhjertet innsats og uten vektnedgang.

 

Jeg er 44 år og mamma til 2 jenter. Etter å ha kjørt bil i vinter, fant jeg frem sykkelen på mandag. Nå sykler jeg til jobb (ihvertfall så lenge været er bra) og får 2,5 trimpoeng hver dag.

 

Er litt usikker på om 15 kg er litt mye, men det blir et luksusproblem når trivselsvekten nærmer seg.

 

Jeg er også veldig klar til å komme i gang

 

 

Ønsker å gå ned ca 15 kilo innen utgangen av 2013. (start 9.april)

Uke 1: 76,4 kilo

Uke 2:

Uke 3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antonine

Hei og god dag!

Hvordan har helgen vært?

 

Her er det litt deppings :/

Jeg liker å jogge, men nå har jeg skadet foten og har ikke trent på en mnd.

Nå er den litt bedre og jeg kan trene andre ting, men jeg finner liksom ikke helt motivasjonen.

Hjeeeelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Det har gått bra med meg denne uken. Har veid meg nå og har hatt en nedgang på 1,1 kg. Det er jeg kjempeglad for. Jeg har litt problemer med å holde kaloriantallet, men syklingen har tydeligvis hjulpet meg....

 

Synd at du har skadet deg Antonine, håper du snart kan begynne å løpe igjen....

 

Håper dere andre har hatt en uke med vektnedgang også, hvis ikke er det en ny uke som har startet.

 

Ønsker å gå ned ca 15 kilo innen utgangen av 2013. (start 9.april)

Uke 1: 76,4 kilo

Uke 2: 75,3 kilo

Uke 3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...