Gå til innhold

Kosthold scoring


Gjest Nyttliv68
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Nyttliv68

Hei,

 

begynte på kurs sist tirsdag.

Skriver inn alt jeg spiser, og maten jeg spiser er "lovlig", men likevel får jeg scoring på 2,8. Høres ut som om jeg spiste mye galt, selv om maten jeg spiste er henholdvis som jeg er blitt forklart jeg kan spise...

 

Noen som skjønner hva det kan skyldes?

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dumt spørsmål, men har du trykket på Oppdater etter å ha fyllt inn hva du har spist?

 

Dersom den fortsatt ikke registerer mer enn 2,8, og du har spist alt du skal spise i løpet av dagen (dvs innenfor anbefalt kalorinivå, riktig fordelt på næringsstoffene, drukket nok vann og melk, spist nok frukt og grønnsaker, og fått i deg nok omega 3) - ta kontakt med administrator av nettsiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nyttliv68

takk for svar..

 

Ja, til alt du nevnte, bortsett at jeg ikke tar trankapsler. Oppdaterer hvert måltid. Passer på at jeg er innenfor prosent fordelingen hos næringen.. Så jeg skjønner ikke helt... Kan grunnen være at jeg har for mye L mat? Feil fordelt på matvarer/pålegg?

 

 

 

Mulig dumt spørsmål, men har du trykket på Oppdater etter å ha fyllt inn hva du har spist?

 

Dersom den fortsatt ikke registerer mer enn 2,8, og du har spist alt du skal spise i løpet av dagen (dvs innenfor anbefalt kalorinivå, riktig fordelt på næringsstoffene, drukket nok vann og melk, spist nok frukt og grønnsaker, og fått i deg nok omega 3) - ta kontakt med administrator av nettsiden :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...