Gjest Fiskekvinne Skrevet April 14, 2013 Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 Har lyst å dele et sunt, godt og veldig kcalorifattig tips med dere Yoplait dobbel og husman wasa knekkebrød. Knus eller bryt knekkebødet i små biter og ha i youghurten. Det smaker veldig mye bedre enn det kanskje høres ut som Gir nøyaktig 100 kcal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linda1306 Skrevet September 11, 2013 Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 Har lyst å dele et sunt, godt og veldig kcalorifattig tips med dere :)/> Yoplait dobbel og husman wasa knekkebrød. Knus eller bryt knekkebødet i små biter og ha i youghurten. Det smaker veldig mye bedre enn det kanskje høres ut som ;)/> Gir nøyaktig 100 kcal Det skal jeg prøve. Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzi Skrevet November 25, 2013 Rapporter Share Skrevet November 25, 2013 Morsomt tips, det har jeg aldri tenkt på gikk an. Men jeg skal prøve Takk for tipset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå