Gå til innhold

Nå SKAL jeg!!


Gjest jqulin
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hå! Vært her før... mye!! Har hatt en lang pause egentlig, men nå er jeg klar! Snøen smelter ( sakte men sikkert) og jeg begynner å få det travelt hvis jeg ikke vil skamme meg enda en sommer over slabbedask kroppen min! Jeg er ikke så veeeldig stor men føler at det jeg har igjen må bort hvis jeg skal noen gang bli fornøyd! Er 29 år, 168 lang og veier dags dato 65,8kg. På det meste har jeg veid 103kg men det er snart 7 år siden. Har vært en laaang slankeprosess men snart i mål! Vil ned til 60 kg før sommeren + at jeg skal trimme meg sterk og stram!

Jeg sliter med muskelvondt og en skade i nakken som blir bedre hvis jeg holder meg i form. Det er bare det å få begynt men er alltid så vanskelig når man har vondt. Men nå skal jeg! Føler meg som en dass og det er det nå slutt på!;)/>

 

Mandag 15.04.13 ---> 65.8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LykkeligSomLiten

Hei!

 

Får jeg lov å slenge meg på deg? :)

 

Jeg er en jente på snart 27, som veier akkurat det samme som deg (fredag som var) , og har det samme målet, 60kg til sommeren. Helst rett under, det er en magisk grense det der :P

 

Jeg er 160 høy (lav), så føler det er noen kilo der jeg godt kunne vært foruten.

 

Jeg prøver å trene litt, men faller litt inn og ut av siget, da jeg mange ganger føler at det fører til at vekten ikke rikker seg. :blink:

 

Heia bikinikropp 2013!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Får jeg lov å slenge meg på deg? :)/>

 

Jeg er en jente på snart 27, som veier akkurat det samme som deg (fredag som var) , og har det samme målet, 60kg til sommeren. Helst rett under, det er en magisk grense det der :P/>

 

Jeg er 160 høy (lav), så føler det er noen kilo der jeg godt kunne vært foruten.

 

Jeg prøver å trene litt, men faller litt inn og ut av siget, da jeg mange ganger føler at det fører til at vekten ikke rikker seg. :blink:/>

 

Heia bikinikropp 2013!! B)/>

Så koslig! Trenger motivasjonspartner!! Skal vi ha samme veiedag? Nå skal vi bli så flotte til sommeren atte! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kan jeg også få være med? Er 27 år fra Oslo. Veide rett under 80kg for 1,5 år siden og gikk ned en del i fjor, men har slitt litt i det siste med motivasjon. Var nede i 66 kg i fjor sommer, men nå ligger jeg på 68-69. Er 169 høy og kunne tenke meg å ligge midt mellom 60 og 65 kg.

 

Skal inn i bikini om 3 uker (liten svipptur til kanariøyene), men har likevel slitt med å motivere meg til å trene og spise riktig. Trenger hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kan jeg også få være med? Er 27 år fra Oslo. Veide rett under 80kg for 1,5 år siden og gikk ned en del i fjor, men har slitt litt i det siste med motivasjon. Var nede i 66 kg i fjor sommer, men nå ligger jeg på 68-69. Er 169 høy og kunne tenke meg å ligge midt mellom 60 og 65 kg.

 

Skal inn i bikini om 3 uker (liten svipptur til kanariøyene), men har likevel slitt med å motivere meg til å trene og spise riktig. Trenger hjelp!

Velkommen skal du være! Bra vi blir flere som kan motivere hverandre!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen er på plass, nå ihvertfall. Veit at den kan fort bli borte!;) Gikk meg en tur igår på ca 40 min, sykla i 10 min og yoga i 30 min. Bakte grete roedes havrekjeks med minstegutten min. Var kjempegodt med litt eplemos uten sukker på.

Idag skal jeg prøve å sykle og trene yoga igjen før jeg reiser på seinvakt.

Ellers består maten av knekkebrød med fiskepålegg og salat til middag.

Hvordan er kostholdet deres nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fortsatt bra med spisingen. Fikk ikke trena igår men håper å ta igjen det ikveld hvis nakken gir seg med å være vond. Var så dum å lagde rundstykker igår for vi var tomme for brød så jeg lagde de gode og store. Var hardt og ikke spise seg forderva på dem men klarte meg med et igår og et idag til lunsj.. eller har jeg spist knekkebrød. skal veie meg imorgen. selv om det ikke har gått en hel uke synes jeg det er best å veie meg fredager så får jeg forhåpentligvis motivasjon til å holde meg til sunt i helgen også!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nedgang! Står helt stille men men.. det har ikke gått mange dagene heller! Tror det er rundstykkene sin feil. Jeg hadde egentlig tenkt å kutte ut sånne ting og heller spise knekkebrød og musli og sånn. har heller ikke fått trent på to dager nå heller! Får være megaflink i helga så får jeg håpe på nedgang neste fredag! God helg!;)/>

 

Mandag 15.04.13 ---> 65.8 kg

Fredag 19.04.13 ---> 65.8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikveiing etter helga viser en liten oppgang men det går bra egentlig. Skjønner hvorfor! Har nok smakt på litt av hvert som jeg ikke skulle i helga. Men jeg heiv meg ut på en gåtur nå på 50 min! Skal sette meg på sykkelen også trene litt yoga etterpå så får jeg sanka inn litt trimpoeng. Lettere å trene når jeg har seinvakt synes jeg!;) Til helga har minstesønnen min bursdag så da blir det kaker! Håper jeg er mentalt sterk da!

 

Håper det går bra med dere andre? Har vært stille fra dere!

ha en fin dag!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikveiing etter helga viser en liten oppgang men det går bra egentlig. Skjønner hvorfor! Har nok smakt på litt av hvert som jeg ikke skulle i helga. Men jeg heiv meg ut på en gåtur nå på 50 min! Skal sette meg på sykkelen også trene litt yoga etterpå så får jeg sanka inn litt trimpoeng. Lettere å trene når jeg har seinvakt synes jeg!;)/>/> Til helga har minstesønnen min bursdag så da blir det kaker! Håper jeg er mentalt sterk da!

 

Håper det går bra med dere andre? Har vært stille fra dere!

ha en fin dag!;)/>/>

 

Hei,

 

Jeg blir oxo med dere dersom det er plass til flere. Er 166, veier 63 og har som mål å komme ned til ca 57-58 kg. Har gått ned 19 kg, men hatt pause de siste 6 måneder. Nå tar jeg siste innspurt. Kjenner at det er vanskeligere jo nærmere jeg kommer målet. Så nærme, men atter så langt ifra :)/>

 

Er nok ikke så flink som du til å trene regelmessig, så det meste går på et variert kosthold hos meg.

 

Blir imponert av å se hvor aktiv du er, stå på! :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse helgene....

 

Var nede på 67,9 før helga, men opp litt igjen i dag. Disse helgene er vanskelige. Å holde kostholdet så lenge det er hverdag er jo ikke noe stress, men i helga skal jo alt og alle kose seg sånn. Er nok litt for glad i bylivet også så blir en del enheter med alkohol som lett pusher meg over.

 

Satser på bra uke igjen så jeg veier mindre denne fredagen enn forrige (så får man regne med at det går litt opp i helga igjen...). Sovna på sofaen (3 timer!) etter jobb i dag så da rakk jeg ikke trengingssenteret...satser på morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg blir oxo med dere dersom det er plass til flere. Er 166, veier 63 og har som mål å komme ned til ca 57-58 kg. Har gått ned 19 kg, men hatt pause de siste 6 måneder. Nå tar jeg siste innspurt. Kjenner at det er vanskeligere jo nærmere jeg kommer målet. Så nærme, men atter så langt ifra :)/>/>

 

Er nok ikke så flink som du til å trene regelmessig, så det meste går på et variert kosthold hos meg.

 

Blir imponert av å se hvor aktiv du er, stå på! :)/>/>

Velkommen skal du være!;) de siste kiloenen er forferdelige å komme fra.. føles som jeg har holdt på med dette i en evighet!! Er nok en del aktiv i førsten men det dabber alltid av når motivasjonen dabber av så det er kjekt å ha flere med på laget og backe opp hverandre!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der ralleby! Helgene er forferdelige! Jeg er ikke ute på livet akkurat men man har så lyst å unne seg litt ekstra og det blir fort mye ekstra!

Igår hadde jeg og mannen barnevakt for å handle bursdagsgave til minstegutt. Endte opp med gyros middag som sikkert er fy fy og et halvt skolebrød hver til dessert! Og før på dagen hadde jeg en stooor lunsj så typisk at jeg ødelegger for meg selv rett før veiedag!

Kasta meg på sykkelen og sykla i 20 min og tok yoga i 35 min så denne uka har jeg oppnådd 5,4 trimpoeng til nå! Håper på mer!

Frokosten idag bestod av havregrøt med epler og mandler i og nå nyter jeg et greteroede mellommåltid som er skyr med cottagecheese og bær. sånn passe godt men føler at jeg kaster i meg sunt idag! Skal på seinvakt så jeg håååper jeg er like flink der! Nå er det litt vasking av hus før jobb!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med nedgang.. ihvertfall siden snikveiing har vist 66 tallet altfor ofte! Men idag er det 65.5 kg. Har sykla i 30 min og yoga i 25 min idag og trimpoeng kom opp til 7,6 så er fornøyd med det! Minstegutt er hjemme med feber idag.. veeeldig trått siden han skal ha bursdagsselskap på søndag! tvi tvi! Nå blir det skyr med cottage cheese og bær til mellommåltid!;)

 

Mandag 15.04.13 ---> 65.8 kg

Fredag 19.04.13 ---> 65.8 kg

Fredag 26.04.13 ---> 65.5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ut av en helg med bursdagsfeiring full av kaker og pizza og brus og div men vektnedgang!? Hadde aldri trodd men utrolig fornøyd med det!;) SÅ helgen har altså gått veldig bra! Sykla rask 20 min idag men ikke yoga.. har en bil som ikke starter som vil ta min tid idag! Ha en fin dag alle!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lækkernos

Hei sprekinger!

 

Hvordan går det med trening og spising og bikinikroppen?

 

Jeg ser at dette er en link som kan passe meg! Jeg var for 6 år siden med på en link her og gikk ned 7 kg, så jeg vet at dette kan gå!

 

Selv er jeg 28 år, 159 cm høy, og veier en plass mellom 60 og 65. Frykter nærmere det høyeste. Skal kjøpe vekt i dag. Målet er å komme ned på 58 kg i løpet av sommeren, aller helst til 8.7 da ferien min starter. Jeg ser ikke på meg som noe veldig stor person, men fettet samler seg rundt magen. Dette vil jeg gjøre noe med.

 

For å klare dette skal jeg veie meg en gang per uke, forhåpentligvis første gang i morgen. Problemet ved tidligere forsøk på å gå ned noen kg er at det glir fort ut, og jeg mister motivasjonen. Jeg har rockering og denne skal brukes gjennomsnittlig 6 ganger per uke. Jeg har treningskort på studio. Skal gå der minst to ganger i uken. En tredje økt i uken kan være en tur i fri luft om jeg ikke kommer meg på studio.

 

Angående mat kan jeg i perioder være flink, problemer er å være det stabilt over lang nok tid til å få resultater. Klarer ikke å ha usunne ting liggende. På besøk spiser jeg ofte for mye. Også når jeg skal på fest en kveld er jeg usunn hele den dagen og neste dag fordi at det allerede er "ødelagt".

 

Jeg håper at det å være med på en link her kan gjøre at man blir motivert til å jobbe og vente på resultater! Er jo okey og føle seg vel til sommeren!!!

 

Som første spm på linken. Har dere noen tips til smart mat som kan spises når man ikke har tid å lage noe ordentlig? F.eks. overtid på jobb.

 

Lykke til videre!! Forhåpentligvis hører dere fra meg i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Hei igjen!

 

Ja, da fikk jeg kjøpt meg vekt i går, og steg på den i dag tidlig: 62,0 kg. Målet er 58 kg, så 4 kg. Det er fire år siden jeg veide dette sist. Og gleder meg til å føle meg like komfortabel som da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...