Gå til innhold

PÅSKEMÅL mandag 27/2


Gjest kristill

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen, ny uke og nye muligheter :-)

 

Selv startet jeg uken med å gå ned 0,6 kg og er veldig fornøyd med det. Klarte også 7,1 trimpoeng.

 

Februar har vært preget av litt motgang (sykdom, lav motivasjon et par uker etc.), så vektnålen viser faktisk det samme nå som for en måned siden...

Men: jeg gikk ned 3 kg i januar. Har nå hatt "stabilisering" i februar, og skal ned nye 3 kg i løpet av mars.

 

Jeg går på med friskt mot og LOVER dere å holde målet mitt.

Takk for at dere fikk meg på rett spor igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg er veldig fornøyd

 

Vekt forrige uke: 56,3

Vekt i dag 55,3

 

Jeg har gått ned 1 kg!!!!

Nå trente jeg mye forrige uke uten at det ga no særlig resultat, så nå er jeg skikklig glad!!

 

Har tilsammen gått ned 5,3 kg siden 09 januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kristill med 0,6 kilo mindre og pia med 1 kilo. kjempeflinke er dere..

Jeg har veiedag onsdag så er veldig spent på det,får bare vente og se. Synes selv at jeg har vært flink med matinntaket+ at jeg har trimmet mye.

Har denne uken siste brev på mitt siste kurs.. så nå skal jeg bare vær her på vektklubben og håper det gåt bra. Det skal gå bra:-)

 

Igår hadde jeg en skitur med familien på fem timer - 1 time med stopp og grilling,var helt utslitt når jeg kom hjem..og er skikkelig støl idag.men det ble jo en del trimpoeng av det..

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært, god start på uken for alle sammen.

 

Jeg har også vært sprek i helgen, trent på SATS og gått på ski i tre timer. Det merkes i dag. Blir mange trimpoeng ut av en lang skitur det er sikkert og visst.

 

Skal på trening nå også. Aerobic. Har ikke vært så strikt med meg selv i helgen, men har ikke så dårlig samvittighet for det. Har skeiet ut litt med vilje og uten å ta helt av. Jeg er blant de som pleier å spise hele sjokoladekaka når jeg først har tatt en bit. Men nå har jeg klart å begrense meg og det er deilig.

 

Er veldig spent for veiingen på onsdag, skal forsøke å holde meg til da.

 

God uke til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bra resultat Kristill og Pia :) Kjempebra!

 

Ja, da var det mandag igjen! Jeg er litt lei av jobben min for tida... Men dagene flyger avgårde likevel, og det går sikkert over (er egentlig ganske glad i jobben min, men av og til... :))

 

Har ikke vært så streng med meg selv i helga, har spist popcorn, sjokoladekake (var i bursdag) og litt smågodt, men har utrolig nok ikke dårlig samvittighet for det. Kom ikke opp på noe sinnsykt kalorinivå, og fikk trent en del på lørdag. Synes egentlig jeg var ganske flink, begrensa meg til små mengder, måtte ikke spise ALT som lå i skåla :(

 

Nå skal jeg snart dra på spinning, så da er vi igang igjen! Fortsatt god mandag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai!! Ja skal man være med her er det bare å henge i, jeg er imponert og dere motiverer meg skikkelig. Hadde selv 11 trimpoeng forrige uke og et bra matinntak. Gratulerer til Kristill og Pia med flotte resultater! Og til Synøve og nuss for fantastisk triminnsats! Ja, det blir spennende for oss på onsdag synøve,,, jeg har hatt lyst til å tyvtitte på vekten, men har klart å holde meg unna. :)

 

Til helgen skal vi på hyttetur med en vennegjeng, og i den anledning trenger jeg noen gode tips fra dere profesjonelle om hvordan jeg kan ha en koselig tur uten de store utskeielsene.... Kanskje litt idè-myldring om tankeprosess før og under turen, holde motivasjonen oppe etc,,, :(

 

Happy spinning til deg Lille my :)

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

Klem Jannicke

 

--- Noen drikker for å glemme, andre for å bli lystige, mens noen drikker for å gjøre andre mennesker interessante ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...