Gå til innhold

Mykjemeir Power girls


Gjest Umbra
 Share

Anbefalte innlegg

Roede Aktiv Stram Opp - Lysaker Tirsdager 20-21.30

 

Pr. i dag er vi 12 damer som deltar på Roede Stram Opp på lysaker, tirsdager kl 20-21.30.

 

Så dette er et innlegg for å starte et diskusjonsforum for de av oss som trenger litt støtte og råd også utomom selve kurs- og treningsdagen.

 

Alle er naturligvis hjertelig velkomne og kurset er både hardt og morsomt. Målet er vel forskjellig, men veien til målet blir morsommere og forhåpentligvis lettere sammen enn hver for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiaPiaLene

Strålende! Her kan vi skryte, klage og sladre. :P

 

Er det noen av dere som har lyst til å bli med på en liten skrittkonkurranse? Jeg har lurt på om jeg skal kjøpe meg skrittelleren som er på kampanje nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Jeg er med på oppmuntring/klaging/heiarop etc. Tror jeg står over skritt-teller, har gjort det en gang før og synes det var litt styrete. Nok å registrere hva man skal spise etc.

 

Jeg drar på fjellet i morgen ettermiddag og er litt spent på hvordan helgen skal gå. Skal virkelig prøve å være flink, har lyst til å gå ned til neste tirsdag! Fint med motivasjonsrådene Marte sendte ut i dag. Skal ta en titt på dem innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...