Gå til innhold

Godterisyk


Gjest siwnadja92
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest siwnadja92

Jeg er veldig ofte godterisyk, og da blir jeg i veldig dårlig humør hvis jeg ikke får i meg noe.

Har noen, noen gode råd til hva jeg kan gjøre for at jeg skal ha minst mulig lyst på godteri?

 

Håper jeg får noen tips her

 

:D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis regelmessige måltider, unngå for mye fine karbohydrater, så du holder blodsukkeret stabilt. Pass på du først og fremst får de sunne næringsstoffene du trenger - mye grøntsaker og protein. Spis noe godt som er sundt som 5-10 mandler, litt frukt, tilbered en sunn dessert - eller allebest kom deg ut å gå en tur, trim eller gjør noe som ikke er forenelig med spising. Gjør noe hyggelig, ring en venninne. Hold ut, det blir bedre etterhvert - hvis du ikke spiser godt. Jeg vet det, for jeg har vært veeldig gotterisyk før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

Hei :)

 

Som hun over skriver, det blir bedre :) Jeg har sluttet å røyke mitt oppi denne slankinga så det ene suget har meldt seg etter det andre, og min ultimate reddning har vært 2 ekstra sukkerfrie tyggis... Jillian Michals (trener i Biggest looser)anbefaler dette for å ta knekken på suget...

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...