Gå til innhold

Ildsjelenes veiedag 27.02.


Gjest Nathalie

Anbefalte innlegg

Hei og god mandag!

 

Hvordan har det gått med dere denne uken?? Jeg er spent på å se resultatet!

 

På denne tiden av året er det nok mange som har blitt forkjølet eller syke, og det er jo en lei start på oppgaven vi har foran oss. Men står vi nå stille et par uker, så takler vi det også sant? Hovedsaken er å bli frisk, slik at vi kan gå på med ny giv og energi! Dette skal vi klare sammen!

 

Kom med tallene deres nå, så får vi se hvem som blir denne ukens 'vinner' :(

 

Anecka

Bitta

Differ

Fjellgeita

Javel

Lisja

Monarda

Nathalie

Ninni70

Nselk

Pepsan

Pia81

Rype60

Wib

 

 

 

Mvh Nathalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, meg blir det ikke! Mandag er en avslørende veiedag.

Var så godt i gang, men så kom helga, da, med besøk og fastelavnboller av høyoktanslaget, god mat og vin...

Jaja. Ny uke, nye muligheter.

 

Vektas tale er 81,7. Minus 0,3.

(Målebåndet har jeg ikke tatt fram ennå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tross alle hendelser denne uka gått ned 600 gram, så nå ligger jeg på 68,4 kg. Så målte jeg livvidden, den var på 91!! Gått inn 4 cm i midjen! Er det virkelig mulig? Jeg vet jeg målte riktig (i forhold til sist ihvertfall), altså 2 cm over navlen... Har heller ikke spist sjokolade i dag, selv om vi har i skuffen! *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skrev visst inn på feil tråd tidligere i dag. Min vekt i dag er 69.9, alså ned 600gram jeg også. Litt artig at du fant på dette med ukas vinner, selv om det ikke blir meg denne gangen. Hei Nselk! Ser at du er litt lettere enn meg! Nå skal jeg ha som mål å komme forbi deg! Hi-hi. Hva med deg Nathalie, ser ikke hvordan det har gått med deg.Det kommer vel under resultatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Vel overstått mandag :( Jeg hadde ventet at flere skulle rapportert vekt, men det er flott at Bitta, Nselk, lisja og ninni70 er så punktlige med tallene sine.. Hihi..

Som forrige gang får vi håpe de resterende 9 ramler innom med resultatene snart!

 

Jeg syns dere har fine tall å vise til denne uken, både i vekt og cm.. Som dere ser har jeg stillestand denne uken, noe irriterende, men jeg biter tennene sammen. Det tar litt tid å innarbeide nye (normale) vaner vet jeg, så må vel gi det litt tid.

 

Skriver litt i motivasjonstråden vår jeg, om hvordan det går med meg! :)

 

Håper vi får med oss resten av gjengen da!

 

Mvh Nathalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 77,5, ned400 gr, altså igjen 12,5 kg før vekta på 65 kg er nådd.

Det går tregt må jeg innrømme. Spiser fornuftig syns jeg, ligger på rundt 1250- 1300 kcal pr dag. Spiser jeg for lite? Noen som har gode råd så tar jeg imot med takk. Er sen med inrapportering pga. vinterferie.

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...