Gå til innhold

Da var det min tur


Gjest tippemor
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest tippemor

Ja, da var det min tur å poste ett innlegg her. Begynte på grete kurs 9.april. Jeg gledet meg stort til å begynne.

 

Jeg er 32 år, 166 høy og veier (veid på sste kurskveld) 102,4 Jeg vil veldig gjerne ned i 75 kg. Jeg har alltid vært en lubben jente, men etter fylte 19, så braste det oppover. det var da jeg fant kjærligheten, og far til mine barn. Vi koste oss masse kan man si... :o/> altfor masse....

 

Siden jeg gikk i 1.kl, så var jeg mobbe offer til jeg begynte i 8.kl. Jeg slet masse med dårlig selvbilde. Jeg var en aktiv jente som spilte fotball og drev med turn. Og når jeg nå ser på bildene fra den tiden, så var eg ikke noe tjukk... Men det er utrolig hva mobbere for til å gjøre med hodene til folk. Det blir litt hjerne vasking.

 

I 2011, så falt jeg i en trapp og knuste halebeinet mitt. Og på den tiden så var jeg kommet skikkelig i gang med trening og nedgang, men måtte kutte ut treningen. 1 år senere endte jeg på operasjons bordet for å fjerne halebeinet. Og på 1mnd etter det, så raste jeg opp 11 kg :(/> . Jeg var senge liggende i 3 uker. Men i januar nå så hadde jeg en ny operasjen pga den forige var misslykket. Nå er alt ok, og jeg er klar for å ta i et tak ;)/> Jeg har så langt gått ned 2,2 kg. Og fler skal det bli

 

Egentlig henger jeg meg ikke så altfor mye opp i den vekten, så lenge cm sier sitt ;)/>

 

Jeg har ennå ikke klart helt å komme inn i dette ennå. men det komemr vel etterhvert. Men har funnet ut at den gode lørdags pizzaen min, den må jeg bare se langt etter :(/> Men får finne på ett sunnere alternativ ja.

 

Så nå er det bare til å hoppe i det og klare dette, for jeg er lei av å ikek finne klær som passer. Og hun eldste jenten min sa her for noen uker siden "mamma, jeg kunne ønske jeg kunne se deg tynn" Jenten er 8 år. Så jeg håper jeg kan vise henne det :)/>

 

Vi samtidig ønske alle sammen lykke til :)/> :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Kjære Tippemor!

 

Gratulerer med at du har begynt på kurs og tar grep. Du har en lang vei å gå - og den skal bli finere og finere,

 

Det fine - du har funnet kjærligheten og har flotte barn. Nå er det din tid. Lubben og frodig kan være flott, men overvektig er ikke bra for helsen. Å bli utsatt for mobbing gjør noe med en - jeg håper du vet hva du er god for og at du er masse verdt uansett hva vekten viser. Tilbake til helsen - synd med halebeinet, nå er det på plass og bra og du er klar. Flott med 2.2 kg borte, du er igang.

 

Datteren din får en gradvis mer fornøyd, aktiv og normalvektig mamma.

Stå på! Og om det går litt dårlig i perioder kan du være sikker å at du kan få støtte her inne.

 

Har du laget en plan for fysisk aktivitet? LYkke til!

Ikke gi deg - uansett!

 

smil fra Gullmedaljekandidaten - som gjerne vil nå en vekt på 70kg - det er ca 28kg igjen, dvs at jeg ligger langt bak på resultatlisten, jeg går for gull og gir meg ikke før jeg har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tippemor

Kjære Tippemor!

 

Gratulerer med at du har begynt på kurs og tar grep. Du har en lang vei å gå - og den skal bli finere og finere,

 

Det fine - du har funnet kjærligheten og har flotte barn. Nå er det din tid. Lubben og frodig kan være flott, men overvektig er ikke bra for helsen. Å bli utsatt for mobbing gjør noe med en - jeg håper du vet hva du er god for og at du er masse verdt uansett hva vekten viser. Tilbake til helsen - synd med halebeinet, nå er det på plass og bra og du er klar. Flott med 2.2 kg borte, du er igang.

 

Datteren din får en gradvis mer fornøyd, aktiv og normalvektig mamma.

Stå på! Og om det går litt dårlig i perioder kan du være sikker å at du kan få støtte her inne.

 

Har du laget en plan for fysisk aktivitet? LYkke til!

Ikke gi deg - uansett!

 

smil fra Gullmedaljekandidaten - som gjerne vil nå en vekt på 70kg - det er ca 28kg igjen, dvs at jeg ligger langt bak på resultatlisten, jeg går for gull og gir meg ikke før jeg har det!

 

 

Tusen takk for det :)Jeg har ikek begyn tå trene ennå, men går litt turer 4 i uken på 40 min...ca. Ellers har jeg meldt meg på dytt.no. Hele jobben konkurerer med hverandre. Litt gøy. Målet er da å gå over 10000 skritt hver dag, noe som ikek er noe problem siden vi ahr en aktiv jobb.

 

Gleder meg til hver kurskveld, selv om vekten sier bare -400gr. Men det er 400 gram da ;) Har gått ned 3,3 kg nå, så det går rette veien. Er litt vanskelig akkurat nå da mensen kom snikende...kjenner jeg sliter litt nå som det er helg. Men det går greit det og. Får gå meg en ekstra tur jeg da :)

 

Lykke til til deg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tippemor

Tippemor!

 

Lykke til paa ferden :D/> Dette klarer du. Det er rart hvordan man syntes man var tjukk da man var yngre. Jeg fikk alltid hoere at jeg hadde kjempestooor rumpe. Savner den rumpa litt naa for aa si det saann. For naa er den stor naa. hehe.

 

Bruk forummet flittig og registrer mat :)/>

 

 

Ja, det er rart det. Men det er utrolig hva mobbere gjør med en person. Det er ganske masse det. men men... den tid er forbi :) Så nå er det bare å se fremover.

 

maten registrere jeg hver dag, og det er jeg glad for at jeg har lagt inn som rutine :)

 

Lykke til du også, du og rompen din ;) Du treffer nok på den gamle rompen din en dag skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tippemor

Da var jeg nådd 5 kg :) :) herlighet... jeg er på 2 tallet nå :) Mangen år siden sist gitt. men nå skal jeg holde meg under 3 tallet. Jeg er ferdig med graviditeter, så jeg har liksom ingen unskyldninger å komme med om det skulle skje igjen, som som ikek skal skje igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...