Gå til innhold

Ny


Gjest gunnda
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, startet på min første Grete roede kurs nå forrige uke. Det har gått kjempebra så langt. Har fått bort småspisinga mellom måltidene og snopen. Det er jeg fornøyd med. Strever veldig med å få riktig mengde mat pr dag. Det blir som regel alt for lite, men er god og mett og spiser mer enn det jeg er vant til. Får bare 2 eller 3 på måltidsskåren også og det er alt for dårlig. Vet ikke helt hvor det lønner seg å øke mengden..... Noen som vet?

 

Men overskuddet ble mye bedre når jeg spiser sunnere, merket dette med en gang jeg startet.

 

Har lest en del på forumet her og her er det masse inspirasjon å hente :)/>

 

Flere som er ny her og ønsker inspirasjon......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

Hei . Gratulerer for å ha tatt skrittet og startet på kurs ! Også bra at det går bra , da vil det bare gå bedre etterhvert! Det ble ihvertfall slik for meg ;)

 

Det er viktig å føre inn hvor mye du spiser og att du har kontroll på å spise etter kl og få med deg alle mellommåltid. De fleste blir overraska over hvor mye man faktisk kan spise på gr kurs .

Får å få høy kostholdscore er det viktig att du spiser av alle næringskilder. Og drikker melk og spise fett. Tran hjelper godt på fettscoren . Også makrell i tomat og røykelaks .Og spis feks havregrøt til frokost gjerne med rosiner osv. Men pass på tørka frukt inneholder mye kcal . Det samme gjelder nøtter . Før også inn vann.

Man skal jo som kjent ikke spise fett på slankekur, men litt skal man ha.

Om du synes fett i seg selv blir skummelt prøv med avokado.

 

Jeg ønsker deg lykke til og det blir kjekt også følge med deg nedover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...