Gå til innhold

Ny på Grete Roede, noen fler...


Gjest Lotta81
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal begynne på kurs 6. mai og dette er virkelig noe jeg ser frem til. Jeg er 1,70 høy og veier 99 kg. Jeg kal ned til ca. 70 kg. I mai 2014 skal jeg gifte meg og jeg håper virkelig jeg klarer å nå målet mitt. Første delmål er -20 kg til 31. desember 2013. Er du også ny her? Legg igjen en kommentar da vel så kan vi støtte/hjelpe/oppmuntre/motivere hverandre :D/>

 

Lotta B)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skal også begynne på kurs 6. mai. Har gått på kurs for en del år siden, men nå har kiloene sneket seg på sakte, men sikkert.

Er 172 høy og har som mål å gå ned ca 10 kilo. Håper jeg klarer dette før sommerferien :P/> :rolleyes:/>

 

Vet ikke helt hvor mye jeg veier for øyeblikket, men det finner jeg vel ut i morgen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gaardsfrua

Hei hei :)

 

Jeg henger meg gjerne på her hos dere. I mars rundet jeg 30 så da er det på tide på ta litt tak. Man hører jo at det blir vanskeligere å bli kvitt disse kiloene jo eldre man blir. Her i huset kom snuppe nr. 2 til verden i januar, og jeg koser meg hjemme i permisjon om dagen.

 

Det er veldig fristende å melde seg på et kurs, men jeg har havnet på at jeg første omgang ser hvordan jeg klarer meg ved å bruke funksjonene her på siden.

 

Jeg er litt usikker på hva startvekten min er, badevekta har streika. En dag gikk jeg nemlig ned 4,5 kg på en dag ifølge den vekta. Skal ut å handle ny i morgen :)

Målet mitt er å komme ned et sted rundt 60 kg, jeg er 1,65 m høy. Håper jeg skal klare mye av jobben i løpet av dette 2013. Tipper det er ca 15 kg som må bort.

 

Lykke til på kurs i kveld begge to. Det blir spennende å høre hvordan det har vært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucretia

Hei på dere!

Jeg startet også på mitt første kurs 6.mai og skal ned ganske mange kilo. Litt spent på hvordan det blir fremover, blir et helt annet fokus på regelmessige måltider- og registreringer fremover. Kjenner det kan stresse meg litt, men håper det blir innarbeidede rutiner fremover- og at jeg kan "gjenbruke en del måltider" etterhvert. Overrasket over hvor mye man egentlig kan spise når man velger sunne alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bambipåglattisen

Hei. Henger meg på her jeg å. Selv starter jeg på kurs 14, ser frem til å prøve noe nytt.

Gleder meg til å starte, samt få rutine inn i hverdagen med faste måltider og trening innimellom normal hverdag med jobb og barn :)

Jeg er 167høy, og ligger på 94 kg, gleder meg til å bli 13-20kg lettere. Blir lettere å nå, om man er flere som vil nå samme mål.

Stå på folkens, dette skal vi klare :)

 

Hvordan var første kursdagen til dere som har vært der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monique La Rochê

Hei dere:)

 

Jeg hegner meg også på her. Jeg er 27,begynte 7 Mai, og har nå hatt ên kurskveld...På kurskvelden ble vi veid og fikk utdelt grunnbøkene..det var veldig mye info og kursholderen snakket utrolig mye, uten rom for så mye diskusjon. Men vi hadde bare en time, så det var viktig å fortelle litt om Grete Roede, regne ut energi-behov og velge menyene. Jeg gleder meg litt til Tirsdagen igjen.

 

Men det er en vanskelig tid vi har valgt oss...rent kcalmessig mener jeg. Jeg var på fest (med ganske mye kcalholdig vin ) på Onsdag, og feiret Kristi Himmelfartsdag litt fyllesjuk og med en kebab, melkesjokolade og Cola... Også kom helgen....

 

Men vekten viser foreløping -400g, så jeg skal være ekstra flink fram til Tirsdagen igjen:)

 

er det noen som har klart seg bedre?Hvordan føles det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal begynne på kurs 6. mai og dette er virkelig noe jeg ser frem til. Jeg er 1,70 høy og veier 99 kg. Jeg kal ned til ca. 70 kg. I mai 2014 skal jeg gifte meg og jeg håper virkelig jeg klarer å nå målet mitt. Første delmål er -20 kg til 31. desember 2013. Er du også ny her? Legg igjen en kommentar da vel så kan vi støtte/hjelpe/oppmuntre/motivere hverandre :D/>/>

 

Lotta B)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ariane

Ny her jeg også, meldte meg inn i "gullklubben" på fredag og startet i går :rolleyes:/> vil gå ned ca 4 kg til 9. juli og tror det skal gå bra. Syns siden "min" her inne er veldig grei for jeg må ha kontroll over kaloriinntaket mitt og da ble det enkelt når jeg fører opp alt her.

Gårsdagen gikk veldig greit, men føler meg mer sulten i dag :unsure:/> .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...