Gå til innhold

Holde vekten sammen??


Gjest Linnis78
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Linnis78

Hei!

 

Jeg har vært på "ned under 10 kg forumet" en god stund nå, nærmere bestemt siden i fjor sommer.... Nå er jeg en kilo fra målet mitt, og er i ferd med å bevege meg over på "hold vekten forumet".... :)

 

Jeg er en tobarnsmamma på 35 år, omtrent 160 cm høy. Vekt i dag er 64 kg, men målet er å ligge rundt 63 kg. Jeg kunne sikkert vært ennå lettere, men har funnet ut at per nå er dette passelig for meg. :)

 

Jeg vil gjerne ha med meg andre i samme situasjon, sånn at vi kan hjelpe hverandre med å holde vekten. Håper det er flere som liker å være litt aktiv innpå her (minst en gang pr uke kanskje), som har lyst å slå følge! :)

 

Jeg liker godt å trene, og være aktiv, min utfordring er mat og sjokolade. Men jeg håper at de nye vanene jeg har lagt meg til skal gjøre til at jeg holder vekten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Det var ikke mye respons her inne.... Jaja, jeg holder nå koken, så kommer det kanskje flere som vil henge seg på etter hvert.... :)

 

God trening i dag, håper det veide opp for den hvetekringlen jeg putta i meg på jobb i dag.... <_< Ny trening i morgen tidlig, step/styrke! :)

 

Ønsker alle en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Hvis du har lyst, så er det en morsom gjeng inne på tråden "vi på omkring 160, som skal holde vekten" - husker ikke nøyaktig navnet, men noe sånt.

 

Jeg er forresten også 35 ;) Men bare et barn, jente på 7 år. Men det er mye mer enn ingen. Litt sårt for meg det der, planen var to. Hun er forresten ikke "bare", hun er perfekt. Best. Mammas bortskjemte pøbel ;)

 

Jeg trener ikke i sal lenger nå, fint vær og vårstemning gjør at jeg heller vil gå turer og løpe ute. Så ofte jeg kan/orker/har tid til for tiden. Mye annet som skjer, hus, veranda, hund med løpetid (betyr ikke at hun løper mer tur med meg dessverre :P )

Men mange planer og aktiviteter er bare bra, så lenge jeg ikke glemmer å holde meg til matplanene. Det som er skummelt når dagene er "overbooket" er at plutselige innfall av mat/sult/sug fører til raske og dumme beslutninger om hva og hvor mye som puttes i kjeften. Må prøve å heller tenke at mange baller i luften gjør meg aktiv, og dagene går fort, det vil si jeg kan gå fort ned i vekt, hehehe..

 

Vi er snart i mål Linnis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Hei, Linnis!

Jeg hiver meg på invitasjonen til å bli med oss på 160cm eller der omkring! Vi er like små så vi har de samme utfordringene i hverdagen med å begrense oss. Vi er i litt forskjellig livssituasjon og alder, men det gjør ingen ting. :) Uansett må du ha lykke til mot målet!

 

Hilsen Kristepine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Takk for gode ord Solskinnsbolla og Kristepine! :)

 

Jeg blir gjerne med på forumet deres! Men nå har jeg vært på tur, og tror at jeg plutselig har litt mer enn 700g igjen til mål! Jeg kommer sterkere tilbake når jeg har fått av litt av Dublin-maten! :)

 

Solskinnsbolla: Jeg er enig i at det er kjekt å være ute, men her har det vært så mye dårlig vær at jeg fortsatt er med på innendørs timer....

 

Har lest litt på forumet deres, og syns dere er kjempe flinke!! Stå på videre, så henger jeg meg på etter hvert! :) Fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...