Gå til innhold

Flere i samme båt?


Gjest Lucretia
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Lucretia

Jeg er ei dame i midten av 30-åra som skal legge ut på denne reisen hvor livsstilen skal legges om, og jeg skal bli mer bevist på å spise regelmessig og riktig. Startet på nettkurs 6.mai, så jeg har nettopp kastet loss. Er det andre her som legger ut på samme ferd som meg, eller som har reist en stund som vil dele sine gode erfaringer - og bidra til å holde motivasjonen oppe.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Hei, og velkommen!

 

Jeg er også en dame i midten av 30-årene som er på samme ferd som deg, jeg nærmer meg imidlertid slutten etter å ha holdt på en stund - først med bare kosthold, deretter også med trening. Har egen tråd i forumet for de som skal ned over 40 kg. Har ikke giddet starte nye tråder for hver gang jeg har endret "gruppering" så har bare holdt meg der. :) Stikk gjerne innom og se om du kan finne inspirasjon der, det er også mye inspirasjon i veldig mange andre tråder rundtomkring på forumet og det er absolutt verd tiden å lese litt rundtomkring! Og jo mer aktiv man er selv, jo mer får man tilbake - ihvertfall opplever jeg det sånn.

 

Lykke til på veien mot et lettere liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lucretia

Hei, Krusmynte!

Takk for oppløftende ord og støtte! Jeg planlegger å bli langt mer aktiv på forumet- tiden har bare ikke strukket til. Så utrolig bra gjort av deg, jeg skal stikke innom tråden din- og dra nytte av dine- og andres erfaringer. Motivasjonen er på topp, nesten 5 kg ned Ila 3 uker- så det gir inspirasjon. Regner med at det ikke fortsetter helt i samme fart- men det øker jo motivasjonen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei dame i midten av 30-åra som skal legge ut på denne reisen hvor livsstilen skal legges om, og jeg skal bli mer bevist på å spise regelmessig og riktig. Startet på nettkurs 6.mai, så jeg har nettopp kastet loss. Er det andre her som legger ut på samme ferd som meg, eller som har reist en stund som vil dele sine gode erfaringer - og bidra til å holde motivasjonen oppe.?

 

Heisann Lucretia

Jeg er litt eldre enn deg, men tror det går bra:) Startet også på kurs 6 mai, men jeg tar ikke nettbasert. Jeg har gått GR kurs for 17 år siden og gikk da ned 14-15 kilo. de har komemt godt på plass igjen sammen med enda flere kilo. Nå vil jeg av med alt... så jeg satser på en nedgang på ca 30 kilo.

Har startet med ca 3... nå er det 2 uker siden jeg veide meg, så jeg er spent på resultatet i morgen... Men jeg målte meg ved kursstart og målte meg igen for en dag eller to siden. Jeg har forsvunnet med 26 cm. Det var motiverende. Jeg ser det ikke men det står på papiret og da er det sant :)

 

Det er vel veiedag for deg også i morgen, siden vi startet på samme dag :) Lykke til... du har jo fått en skikkelig god start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Nemoria

Hei, Lucretia :)

Jeg føler at jeg er i ,om ikke samme båt, en veldig lik båt som din ;)

Den jeg har er av en litt nyere modell, men likevel godt brukt, det vil si 28 år. Denne båten har litt av en reise foran seg, men matrosen er ved godt mot (det skulle bare mangle etter tredje dagen :rolleyes: )

Motivasjonen min for øyeblikket ligger i det nye og spennende med å registrere hver en bit med mat, og tankene som vandrer rundt akkurat det. Samtidig har vi et fantastisk tiltak i kommunen og flere nabokommuner, der det er poster vi kan ta på forskjellige turer. Så langt har jeg 7 forskjellige turer i boks, både lette og noen av de litt tyngre *pustpes*

Enn så lenge er jeg bare gullmedlem her, er ikke med på noe kurs enda. Skal prøve meg litt frem og se hvor langt jeg kan komme på egenhånd først.. Hvor lurt det er vil vise seg med tiden... :unsure:

 

Lykke til med seilasen, vi møtes nok ;)

 

-Nemoria-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...