Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor mange kcal


Gjest snigla
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest snigla

Jeg trenger hjelp fra dere !

 

Må ha dette inn med t - skje !

 

Kan noen hjelpe meg å finne ut hvor mange kcal jeg trenger hver dag for å gå ned 0.5 eller 1 kg i uken ?

 

Bare si i fra hva dere trenger for å rekne ut !

 

Veldig bra om noen kan hjelpe meg å finne ut hvor mange kcal jeg trenger når jeg er kommet i mål , tenker i en periode når trening er litt nedpriotert .

 

Blir kjempe takknemlig om noen kan hjelpe meg med dette !

 

For vil sååå gjerne komme i mål nå !

 

Men finner ikke balansen selv ! Så må bare få den rette kcal mengden og jobbe ut fra den !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart snuppe

Jeg trenger hjelp fra dere !

 

Må ha dette inn med t - skje !

 

Kan noen hjelpe meg å finne ut hvor mange kcal jeg trenger hver dag for å gå ned 0.5 eller 1 kg i uken ?

 

Bare si i fra hva dere trenger for å rekne ut !

 

Veldig bra om noen kan hjelpe meg å finne ut hvor mange kcal jeg trenger når jeg er kommet i mål , tenker i en periode når trening er litt nedpriotert .

 

Blir kjempe takknemlig om noen kan hjelpe meg med dette !

 

For vil sååå gjerne komme i mål nå !

 

Men finner ikke balansen selv ! Så må bare få den rette kcal mengden og jobbe ut fra den !

 

Jeg har lagt til en app på min mobil som holder bra kontroll på det jeg spiser og drikker.

Søk på "shapeup club" så finne du den. Kjempenyttig verktøy for meg iallefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest littslankere36

Hei, se i forumet "ny i vektklubben". Der fins en nøyaktig utregning under tråden "Så mye kan du spise i løpet av en dag".Da regner du selv ut hva du trenger for å gå ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hei, se i forumet "ny i vektklubben". Der fins en nøyaktig utregning under tråden "Så mye kan du spise i løpet av en dag".Da regner du selv ut hva du trenger for å gå ned.

 

Det var akuratt det jeg skulle si, men så huska jeg ikke helt hva tråden het og klarte ikke å lete frem. :P der står det både utregninger eksempler og andre nyttige tips!! Men gå på side 1 først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...