Gjest Annama Skrevet Mai 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2013 Hei. Ny her, ja...;)/> Jeg er ei jente på 42, 3 barn og flere kg for mye... Ha gått ned med Grete Roede og vektklubbendligere...men kg'ene har sneket seg på igjen... :blink:/> Har nå meldt meg på nettkurs og har foreløpig høy motivasjon!! Et spørsmål: Når jeg legger inn maten jeg har spist ser jeg under hvert måltid hvor mye jeg har spist, men er det noe sted jeg kan se hvor mye jeg har igjen totalt, eller må jeg regne sammen alle måltidene hver gang? Annama :)/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lisabeta Skrevet Mai 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2013 Hei. Ny her, ja...;)/>/> Jeg er ei jente på 42, 3 barn og flere kg for mye... Ha gått ned med Grete Roede og vektklubbendligere...men kg'ene har sneket seg på igjen... :blink:/>/> Har nå meldt meg på nettkurs og har foreløpig høy motivasjon!! Et spørsmål: Når jeg legger inn maten jeg har spist ser jeg under hvert måltid hvor mye jeg har spist, men er det noe sted jeg kan se hvor mye jeg har igjen totalt, eller må jeg regne sammen alle måltidene hver gang? Annama :)/>/> Du kan trykke "oppdater" oppe til høyre. Det kommer alle kaloriene samlet sammen med melk/frukt osv Mvh Elisabeth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Annama Skrevet Mai 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2013 Du kan trykke "oppdater" oppe til høyre. Det kommer alle kaloriene samlet sammen med melk/frukt osv :)/> Mvh Elisabeth :)/> Fant ut av det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå