Gå til innhold

Når på dagen veier du deg?


Gjest Hellen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte på når på dagen du veier deg? Jeg pleier vanligvis å veie meg etter å ha stått opp om morgenen og vært på do. Men noen ganger veier jeg meg en liten stund etterpå også uten å ha spist noe, og da veier jeg mer...

Dessuten, har jeg nesten ikke gått ned noen ting på to uker, og merker jeg begynner å miste motet....(reg. ikke alt på nettet lenger og gidder liksom ikke bry meg) Noen som føler det på samme måte? Eller andre som har noen tips?

Ha en fortsatt fin vinterferie :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg om morgenen før jeg inntar noe mat og drikke.

Jeg har nesten ikke gått ned noe de siste 2-3 månedene. Trener masse(over 20 trimpoeng hver uke) så selv om vekten står stille så er jeg blitt betydelig mindre og fastere i fisken. Har brukt laaang tid på 10 kg og har fremdeles igjen 5-6 kilo som jeg vil ha vekk. Fordelen med å bruke lang tid er at kiloene ikke kommer så lett på igjen.

Ønsker deg lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg veier meg rett etter at jeg har stått opp og vært på toalettet.

Jeg har også hatt nedturer, har ikke gått ned noe de siste to ukene, men lagt på meg en kilo (0,5 er forsvunnet igjen). Har hatt down perioder, men er nå kjempe motivert igjen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg også rett etter at jeg har stått opp og vært på do, har funnet ut at vekta viser minst da ja :(

 

Ellers så har jeg også hatt treige perioder der jeg har mistet motivasjonen, men det gjelder å bare fortsette, kanskje gjøre noen justeringer, så viser vekta mindre etterhvert. Hvis man gir opp blir det i hvert fall ikke bedre! Sånn prøver jeg å tenke i hvert fall, og det hjelper litt synes jeg.

 

Håper du får tilbake motivasjonen snart, husk at vekta ikke nødvendigvis går nedover hver uke, men det kommer :) Det var den tålmodigheten da :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss er det viktigste omlegging til et sunnere kosthold med mange små måltider istedet for tre større, og vekttapet er en ekstra gevinst for meg og av større betydning for herr Luna som har mange kilo han vil ta av. Jeg har tatt at rundt 10 kg på 20 uker og herr Luna vel 13 kg - men vi har hatt mange uker med stillstand, noen litt ned og noen uker hvor vekten har gått mye ned.

 

Vi veier oss om morgenen før frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg om morningen, men veier meg på kurs om kvelden. Faktisk stabile 1,3 kg forskjell på disse to tidspunktene!!!!

 

Tar du målene dine? Det forekommer jo for ganske mange at målene går inn selv om vekten stopper litt opp.

 

Ikke gi deg! Vær flink til å skriv opp det du spiser, sånn at du spiser nok. Drikk masse vann, og prøv å kutt ut så mye salt som mulig.

 

Lykke til! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...