Gå til innhold

Tips til serier jeg kan se mens jeg trener?


Gjest Sabine
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Sabine

Jeg trenger tips til serier jeg kan se mens jeg trener. Målet mitt er å få trent 30 minutter på elipsemaskinen om gangen, men det er såpass kjedelig at jeg trenger noe kjekt å se på. :) Så kjenner noen av dere til noen serier som har episoder på 30 minutter og som er kjekke å se på? Liker ikke science fiction, men er ellers åpen for det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg nar sett på slankekrigen på youtube :D men de varer jo myyyyye lenger, men du kan dele opp til reklamen ;) Motiverende til å holde på en stund hvertfall :D ellers så har jeg sett på hells kitchen, underholdning det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabine

Jeg nar sett på slankekrigen på youtube :D/> men de varer jo myyyyye lenger, men du kan dele opp til reklamen ;)/> Motiverende til å holde på en stund hvertfall :D/> ellers så har jeg sett på hells kitchen, underholdning det også!

 

Hells kitchen var en super ide. :)

 

Har også bestilt med Big Bang Theory. Rakk aldri å følge med på den på tv, men de få episodene jeg har sett, virket ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hells kitchen var en super ide. :)/>

 

Har også bestilt med Big Bang Theory. Rakk aldri å følge med på den på tv, men de få episodene jeg har sett, virket ok.

 

Flott! Bing Bang Tneory er også herlig å følge med på :D ykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...