Gå til innhold

Beste tips for å gå ned 5 kg


Gjest Wipsi
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest våryr

Nå er det på tide å komme i gang her... Igjen...

 

I går spiste jeg:

 

Frokost: druer (pleier ikke spise frokost)

Lunsj: Liten salat

Middag: wok med kylling og litt nudler

kvelds: yoghurt (en veldig usunn en :huh: )

 

I dag:

 

Frokost: Banan og en liten neve med cashew nøtter (salte :( )

Lunsj: Det er moussaka i kantina i dag... Jeg har så lyst på!! Forslag til hva jeg kan spise i stedet for? Knekkebrød, salat...

Middag: Fullkornspasta og karbonadedeig. Får nok ikke tid til hjemmelaget saus i dag. Dessverre.

Kvelds: Får se om det blir kvelds..

 

Hvordan ser dette ut? Har dere forslag til endringer? :)

Og hva er deres beste tips for å gå ned 5 kilo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest våryr

Heldigvis for meg så moussakaen udelikat ut :P

Så det ble en kjempe god salat i stedet for. Må si meg fornøyd med dagen så langt :)

 

Så gjelder det å holde seg unna sjokoladen, når jeg skal handle senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest travel83

Jeg vil absolutt anbefale å registrere maten du spiser her inne i roede-klubben, da ser du hvor mange kalorier du får i deg og hva slags type mat (ja,nei) :)/> Men utfra det du har skrevet syns jeg kanskje du spiser litt lite?? Jeg er ingen ekspert, men har gått kurs selv og da skulle jeg ligge på 1600 kcal per dag, fordelt på 5-6 måltider. Med for lite kalorier vil forbrenningen din settes ned og du vil kanskje ha vanskeligere for å gå ned... du vil også få svingende blodsukker som gir deg sug etter noe, lett å ty til feil matvarer da B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest våryr

Jeg vil absolutt anbefale å registrere maten du spiser her inne i roede-klubben, da ser du hvor mange kalorier du får i deg og hva slags type mat (ja,nei) :)/> Men utfra det du har skrevet syns jeg kanskje du spiser litt lite?? Jeg er ingen ekspert, men har gått kurs selv og da skulle jeg ligge på 1600 kcal per dag. Med for lite kalorier vil forbrenningen din settes ned og du vil kanskje ha vanskeligere for å gå ned...

 

Takk for innspill :)

Jeg har registrert maten i går og i dag. I dag med kvelds blir det ikke så gale. Men jeg spiste for lite i går. Men jeg hadde fråtsa sånn på tirsdag, så følte jeg trengte en kickstart ;)

 

Jeg syns det er ganske lett å holde meg innenfor 1600 kcal. Så lenge jeg ikke spiser majones, dressing, sjokolade e.l. Det er så lite som skal til... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...