Gå til innhold

JUBELTRÅD! :D


Gjest Anna T
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Anna T

Tenkte det var gøy med en tråd utelukkende fyllt av jubelrop om tapte kilo, triksene som gjør nedgangen lettere, og klapp på egne og andres skuldre. Kun til oppmuntring. Dette er altså IKKE stedet for uløste utfordringer og dårlige dager, det har vi andre tråder for.

 

Er dere med?

 

Jeg begynner:

Jeg elsker at sesongens dobbel-0-yoghurt kommer med kokos-smak! Trenger ikke is når man kan få kokos-joghurt til rundt 70 kcal begeret :)

Den er god i seg selv, eller med frukt. Med ananas får jeg flashbacks til piña coladas i syden som 16-åring. Et lite dryss hakkede mandler er ikke feil. Eller litt kanel. Joghurten er jo til og med innenfor normalt kosthold (før hadde man melkekvote), så den koster ikke et kosemerke en gang. Love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adelante

Tenkte det var gøy med en tråd utelukkende fyllt av jubelrop om tapte kilo, triksene som gjør nedgangen lettere, og klapp på egne og andres skuldre. Kun til oppmuntring. Dette er altså IKKE stedet for uløste utfordringer og dårlige dager, det har vi andre tråder for.

 

Er dere med?

 

Jeg begynner:

Jeg elsker at sesongens dobbel-0-yoghurt kommer med kokos-smak! Trenger ikke is når man kan få kokos-joghurt til rundt 70 kcal begeret :)/>

Den er god i seg selv, eller med frukt. Med ananas får jeg flashbacks til piña coladas i syden som 16-åring. Et lite dryss hakkede mandler er ikke feil. Eller litt kanel. Joghurten er jo til og med innenfor normalt kosthold (før hadde man melkekvote), så den koster ikke et kosemerke en gang. Love it!

 

 

Så flott med en jubeltråd!:)) Jeg begynte som nettmedlem her på Grete Roede 2. påskedag, og har gått ned 6,6 kg siden det!! Hadde ikke troen på det i starten, men det har fungert! Lykkrlig =) Og så jubla jeg da jeg fant knekkebrød i butikken til 30 kcal per stk, genialt til lunsj med kyllingpålegg e.l, da greier jeg faktisk å holde kaloriinntaket nede!:) Hurra! Takk for tips med dobbel-o-yogurth, den skal jeg prøve!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...