Gå til innhold

Hvor ofte "måler" dere dere?


Gjest Smukkeline

Anbefalte innlegg

Gjest Smukkeline

Jeg måler hals, overarm, midje, hofter/rumpe, lår og kne en gang pr mnd. Hvor ofte måler dere dere? Jeg har valgt dette fordi da blir det litt forskjell kan du si fra gang til gang.

 

Ved forrige måling hadde jeg skrumpet 19,5 cm fordelt på disse stedene og denne gangen 36,5 cm :( Kanskje jeg kommer opp i en meter innen målet er nådd...

 

smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Hallo!

 

Måler meg hver tirsdags morgen' date=' samtidig som jeg veier meg.

 

Det gir ikke like store utslag som dine mål, da. Jeg har gått ned ca 28 cm siden 10. januar.

 

:([/quote']

 

Det er jo kjempe resultater! Jeg gleder meg til neste måling - 17. mars :)

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier og måler hver mandag morgen, ALDRI ellers i uka. Dessverre har jeg bare målt midjemål, angrer litt på det nå.... Burde hvertfall ha hatt med en to-tre mål til, men det merkes jo på klærne da... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måler meg også hver uke i forbindelse med at jeg veier meg. Det blir jo ikke så store utslag på tallene fra gang til gang men. Det går jo nedover :) Måler både midje, hofte, rumpe, lår, overarm og hals. Jeg målte brystet også før, men det er ikke det stedet jeg vil tape cm. liksom, så jeg kutta det ut... Ble litt deprimerende, man minker jo der også, selv om man kanskje ikke vil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg veier meg og tar midjemål hver mandag - og kun da:p

Og så tar jeg "utvidet " måling den 1. i hver måned. Blir litt resultat av det da.

Måler bryst - midje - hofte - lår - legg - overarm og hals.

Og nå nærmer det seg neste måling;)

 

Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Heisann

Jeg veier meg og tar midjemål hver mandag - og kun da:p

Og så tar jeg "utvidet " måling den 1. i hver måned. Blir litt resultat av det da.

Måler bryst - midje - hofte - lår - legg - overarm og hals.

Og nå nærmer det seg neste måling;)

 

Pandora

 

Lykke til med målingen i morgen :( Jeg måler også bryst, glemte å skrive det (og der minker jeg ganske mye også.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måler meg hver onsdag når jeg veier meg. Har på en sånn ca tre uker gått ned 11 cm på GR målene. Måler ett par andre steder selv og, bare for å ha en oversikt, og ser nedgang der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

Jeg måler meg altid på første og siste kurs-dag, og i tillegg måler jeg meg når jeg føler på meg at noe har skjedd. Dermed blir det ikke noe ordentlig system over det hele, så jeg savner kanskje litt den systematikken jeg hadde under tidligere perioder, der jeg målte meg hver eneste kursdag! -Det var ganske morsomt å se hvordan cm-målene også gikk i rykk og napp. -Noen uker tok jeg mye på midjen, mens andre uker kunne det meste ha fjernet seg fra brystet! (Jeg er av dem som virkelig ønsker at brystmålet skal minske dramatisk!)

 

Gleder meg veldig til å måle meg i kveld! -På de offisielle GR-målestedene (lår, ende, midje, bryst, hals og overarm), så har jeg hittil gått ned 87cm! -Satser på en liten feiring når jeg har tatt en meter!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Gratulerer Camcam, det var utrolig imponerende og ikke minst inspirerende!

 

Denne tråden fikk meg til å ta fram målebåndet idag - masse oppmuntring - ikke rart at buksene passer bedre eller er blitt for store og nye er måttet bli kjøpt inn, har tatt av 5 cm rundt hvert lår siden jeg startet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...