Gå til innhold

Andre ferske mødre som skal bli kvitt svangerskapskiloene sine ? Hva med litt oppmuntring for hverandre i en hektisk hverdag :)


Gjest motivated
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest motivated

Jeg gikk på kurs våren 2011 og nådde mitt mål på nærmest 10 kg , jeg klarte holde vekten . Så ble jeg gravid og fødte en nydelig sønn i November 12. Nå sitter jeg igjen med samme kilomengden som jeg hadde ved første kurs, så da er det på an igjen med ny frisk - Mål nye 10 kg. Ikke alltid lett å få trent som alene mamma med en liten krabat som alltid må følge med , men det blir mange lange trilleturer og små stjolne stunder på treningssenter når han har en hvil. Vert kjekt å finne noen i samme situasjon :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Hei på deg!

 

Jeg har en liten tass som er født i slutten av oktober, og skal ned 8-10 kg til. Har gått ned 5 i mai. Nå kan jeg ikke skryte på meg at det er svangerskapskilo, men de skal nå av uansett :rolleyes:

Jeg er ikke alene-mamma da, men mannen ligger nyoperert på sofaen og kan ikke bidra med noe den neste måneden. Tør ikke være alene i huset mens lillegull sover en gang, i tilfelle han våkner. Så blir nok mye trilleturer og hjemmetrening her også.

 

Jeg har for øvrig også gått ned denne samme vekta før, etter at datteren min ble født. Så det er bare å finne tilbake til de gamle gode vanene igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motivated

Hei på deg!

 

Jeg har en liten tass som er født i slutten av oktober, og skal ned 8-10 kg til. Har gått ned 5 i mai. Nå kan jeg ikke skryte på meg at det er svangerskapskilo, men de skal nå av uansett :rolleyes:/>

Jeg er ikke alene-mamma da, men mannen ligger nyoperert på sofaen og kan ikke bidra med noe den neste måneden. Tør ikke være alene i huset mens lillegull sover en gang, i tilfelle han våkner. Så blir nok mye trilleturer og hjemmetrening her også.

 

Jeg har for øvrig også gått ned denne samme vekta før, etter at datteren min ble født. Så det er bare å finne tilbake til de gamle gode vanene igjen :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motivated

Hei igjen :)/>

Så kjekt , omtrent like gamle våres da. Høres ut som du er godt i gang. Jeg runder første uken min på mandag og ivrer etter å se kiloene forsvinne. Ser vi har samme mål også . Supert om vi kan oppmuntre og heie litt på hverandre :)/> Har ikke noen gode treningstips som er lett å gjennomføre med en liten en ? Blir som sagt mange trilleturer og styrke på gulvet hjemme, om jeg er heldig rekker jeg en tur innom treningsstudioet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Hmm, nei, det blir vel helst trilleturer her også. Men det går an å løpe med vogn også, eller kjøre motbakke-trening f.eks. Så får man ekstra treningsutbytte på den tida man bruker. Også blir det en del styrketrening her også.

 

Ellers finnes det jo web-trening hvor man kan trene hjemme med instruktør på skjermen. Der finnes det også barsel-trening, hvor man f.eks. bruker babyen i treningen. Men unger på 6-7 mnd begynner å bli litt tunge for en del øvelser kjenner jeg :P

 

Vi bor fint til på landet med stor tomt, så jeg kan jo trene her mens lillegull sover. Kortere intervaller, f.eks. og forskjellige øvelser. Og så liker jeg rockering.

 

Ser at en del kjører sånn 30 days shred-opplegg, men har ikke testa det selv.

 

Jeg har fokusert mest på kostholdet nå i mai. Har blitt litt trening også, men kan godt øke på litt. Greit å ta en kamp av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Hei, hvordan går det med deg? Er du fortsatt på den smale sti?

Jeg har hatt veiedag i dag, ned 1,1 kg siden forrige uke. Superfornøyd med det altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...