Gå til innhold

Min lille "blogg" for å nå mine ti kilo!!


Gjest bollebeinet
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest bollebeinet

Vel. Da starter nok et forsøk på å gå ned noen kilo. Har som totalt mål å gå ned ti kilo frem til midten av august da nytt semester starter på universitetet.

Veier meg på fredager og har som utgangspunkt 76 kilo. Vet jeg kan, det krever bare litt vilje styrke....

I morgen starter en ny og bedre hverdag med trening, tur og mer fysisk aktivitet!! Samt bedre kosthold!!

 

Hvis noen andre vil henge seg på så er dere hjertlig velkomne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest bollebeinet

Ja, ja. Det har nå gått to uker. Har gått i ett med avslutninger på avslutninger med ungene. Jobb og div arrangement. Men på tross av dette viste vekta 74,9 kg på fredag. Så det er jeg fornøyd med. Satser på noe mer trening denne veka så det går fremover.

 

Ligger inne noen gamle tall på meg er eg, vet ikke hvorfor de ligger der men det er ikke korrekt det som stod der nå.. :P

 

Veke 1 -0,4 kg

veke 2 -0,7 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollebeinet

Vel. Ikke fått til det jeg ville denne uka. Opp 0, 1 kg. Ikke det værste, men viser jo hvor viktig trening er.

Har ikke trent noe særlig. To ture på tilsammen en time, og that's it...

Det betyr minmum 30 minutt hver dag denne veka!! Det må jo gå... ??!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest bollebeinet

Da var det visst nesten gått to uket..glemte å veie meg på fredag. Gjorde det idag istedet og nå er vekten 73, 6. Og det er jeg kjempe fornøyd med. Har passet på mat inntak. Hatt lite godteri i helga men ikke fått trent såmye som jeg vil. Uansett så er det hvertfall på vei nedover.. :-P

 

Startvekt: 76

Nåværende vekt: 73, 6

Mål: 65

 

Veke 1: -0, 4

Veke 2: -0, 7

Veke 3: +0, 1

Veke 4: - 1, 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...