Gå til innhold

15 kilo til sangthans.noen som henger på?


Gjest kviabolla

Anbefalte innlegg

Gjest Smukkeline

Jeg blir med på det også jeg. Er med i "ned 20-30 kilo" og "10 kg til 17. mai". Jeg veide på fredag som er min veiedag 95 kg - så det betyr 85 kg 17. mai og 80 kg til St. Hans :(

 

Kommer med nye tall på fredag håper jeg :)

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg og være med?jeg veier i dag 120.så da blir vekta mi 105 til sangthans...

er oxo med på 17 mai gjengen og ned 20-30 gjengen..vekta mi skal stå på 112 på 17 mai.så da blir det 7 til og ta av til sangthans...skal mi lage en ny tråd hver mandag den første som er inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på 15 til St.Hans. Har ikke satt delmål før, så det blir første.

 

Har veiedag tirsd. ettermiddag, så jeg rapporterer om vekt tirsd. kveld/onsd. morgen.

 

Lets go, girls (boys?? er det noen av dem her da??) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg blir gjerne med! Jeg ønsker å gå ned totalt 25-30 kilo - og å bli der. Klarer jeg 15 kg til st.hans blir jeg storfornøyd! Da reiser jeg med mann og to av barna på øyloffing til Hellas - og det hadde vært deilig med en bikini som ikke forsvinner i alle valkene... Min veiedag er tirsdag, så da rapporterer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg blir også gjerne med på denne tråden. Hadde blitt kjempefornøyd om jeg klarte 15 kg til st.hans. :(. Er også med i ned 20-30 kg klubben. Gikk 2 kurs i 2005 fra mars til juli og gikk da ned 10 kg. Gikk opp 2kg igjen, men har siden september stått på stedet hvil. Prøver igjen med et skippertak. Blir straks 40 år og har 3 barn. Merker at kiloene klamrer seg litt bedre fast en før. :eek:

Vi får stå på alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir gjerne med på denne tråden. 10 kg til St. Hans hadde vært kjempedeilig. Da ville jeg kunne få på meg en av "skapkjolene" til sommeren og vil være nesten halveis til drømmevekta.

 

Skapkjole er innkjøpt kjole til bruk på sommerstid. Lokkemiddel for runde fruer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei du !!! Jeg er gjerne med pð 15 kg til st hans. Er nð inne i min andre uke, og motivasjonen er pð topp !

Begynnte pð 85 kg (har veiedag pð söndager) og veide forrige söndag 83,8. Sð 1,2 kg förste uka er jeg fornöyd med, her er det bare ð stð pð ! Mðlet er under 70... Og det skal nðs denne gangen :-)

Blir spennende ð höre mer fra deg !!!

Trulla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...