Gjest Smil1402 Skrevet Juni 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Finnes det en oversikt over ja mat, litt mat og nei mat? Eventuelt hvor finnes den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemor med pulsklokke Skrevet Juni 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2013 Jeg tror ikke en slik liste finnes. Men her kan du lese om begrepene: http://www.greteroede.no/70173569.o2.html Men i det store hele er det i hodesak grøntsaker unntatt avokado som er ja-mat. Mye er litt- mat, og alt med mye kalorier er neimat - selv om det kan være sunn mat som feks mandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smil1402 Skrevet Juni 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2013 Tusen takk for svar:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anka40 Skrevet Juni 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2013 Jeg er også helt ny og har lagt inn mat jeg har spist i dag. Bak kommer det et bokstavsymbol i forskjellige farger. Betyr rød N nei, L litt og J ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemor med pulsklokke Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Jeg er også helt ny og har lagt inn mat jeg har spist i dag. Bak kommer det et bokstavsymbol i forskjellige farger. Betyr rød N nei, L litt og J ja? Ja, det betyr det. Du kan lese mer om det i lenken jeg sendte tidligere på denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå