Gå til innhold

Rodeløkka tirsdager 18.30


Gjest sirisk
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Her er en tråd for oss som går på kurs hos Susanne på tirsdager 18.30. Sommeren er lang og full av utfordringer, men det blir ikke noe problem om vi kan motivere hverandre og rapportere til hverandre her?

 

Håper dere vil bidra og følge med på tråden! :)/>

 

-Siri :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag it is! Har ikke tid til å veie meg på samme tidspunkt som kurset pleier å være, så tar resultatet fra morgenen istedenfor. Vekten sa -0,2kg fra forrige tirsdag morgen. Happy time! :)/>

 

Havnet på 14,7 trimpoeng, føler dog at jeg har vært lite aktiv. For min del er det siste innspurt på jobb denne uken før ferien- på søndag reiser jeg til Japan og blir der i 2 uker! Wihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Energiknippe

Minus 0,7 visade vikten idag. :) Himla härligt efter en vecka med midsommar och massa resande. Så nu ser jag fram emot en ny vecka med nya tag, tyvärr fortfarande med ett trasigt knä. Men skam den som ger sig! :)

 

Ha en suuuuper vecka allihopa!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update før jeg tar ferie: vekten nøyaktig den samme som på tirsdag, 18,7 trimpoeng denne uka. Måtte trå til litt før ferien - kan bli noen dager uten skikkelig trening. Heldigvis har 2 av 4 av hotellene vi skal på treningssenter! ;)/>

 

Et lite tips dersom dere skal utenlands - appen ShapeUp kan brukes til mat- og aktivitetsregistrering uten at man er koblet til nett.

 

Ha en god sommer alle sammen!

 

:D/>

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinatorg

Vekta viste kun minus 0,1 kg i dag morges :(

I cm var det minus 2,5.

Trimpoeng ble det 21,8 av denne uken.

Har begynt å sykle til og fra jobb, så nå blir det virkelig fart på trimpoengene fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

0.1 er jo 0.1 ned! Og 2.5 cm i minus er kjempebra!! :)

 

I dag og neste torsdag er det sommerveiing på Briskeby! Ta turen om dere har mulighet.

 

Det blir desverre ikke noe bindersutdelinger på disse sommerveiingene, da disse ligger på Rodeløkka.... Men trimepler og andre klistremerker har jeg massevis av!

 

Susanne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hverdagen (endelig) tilbake for min del! Vekten i dag viste 1,2 kg opp fra forrige veiing - kjedelig, men ikke noe å deppe over. Jeg gir de 1,2 kg 2 uker på å forsvinne! ;)/>

 

Får dessverre ikke kommet på veiingen på Briskeby.. :(/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag igjen gitt! Jeg syns forrige uke var så deilig - man behøver ikke ferie når ettermiddagene og kveldene er så fine! :) Anbefaler alle å ta en tur opp til Sognsvann, da kan man lett kombinere trening og kos. Jeg pleier å dra opp dit og løpe noen runder for så å bade etterpå. Knallfint!

 

De normale rutinene er på plass igjen, så på denne veiingen var det 0,5 kg ned. I tillegg ble det 19,5 trimpoeng, så er ganske fornøyd der!

 

Ønsker alle en deilig uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering litt utpå tirsdagen. Har hatt en utrolig hektisk uke på jobb, lange dager og høyt tempo! :) Mulig kroppen har blitt litt stressa, for vekten var bare 0,2 kg mindre enn forrige uke. Bedre enn ingenting, eller i verste fall opp, tenker nå jeg.

 

Denne uken er det litt flere folk på jobb, så da kan jeg senke skuldrene litt. Åssen er det med dere andre, tilbake fra ferie enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...