Gå til innhold

Ned 4 kg i sommer!


Gjest **sommersol**
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest **sommersol**

Ja, som undertittelen sier pleier jeg alltid å gå opp minst 4 kg hver sommer. Dette kommer av at jeg alltid synes jeg fortjente å kose meg ekstra om sommeren og at jeg kunne spise hva jeg ville. Dette er vel også grunnen til at jeg har slanket meg år etter år uten store resultater.

 

Nå er den tiden forbi. Jeg har gått på to kurs denne våren og gått ned nesten 7 kg. Har igjen to kurskvelder på det siste kurset, men nå er det pause frem til 14. august. Frem til da vil jeg Ned minst 4 kg. Gulrota blir når kurleder kan fortelle at jeg har gått ned 4 kg :D

 

Planen er å

* trene 3-4 dager I uken, også når vi er på ferie

* planlegge dagens meny kvelden I forveien

* prioritere MEG og familienog ikke føle at jeg må stille opp for alle andre

 

Litt om meg sånn ellers: Jeg er 27 år, gift og mamma til 2. Har slitt med vekta helt siden tenårene, klarte å gå ned 35 kg for 6 år siden, men gikk opp alt igjen I løpet av 2-3 år. Nå har jeg bestemt meg for å gå ned en gang for alle, og til jul skal de resterende 15 kg være borte.

 

Let the utfordring begin!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **sommersol**

Stolt av dagen i dag! :) Har vært flink og nøye med kostholdet, og har fått 2,4 trimpoeng - både styrke og kondisjon.

Håper morgendagen blir like bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på deg, sommersol! Det står virkelig respekt av det du har fått til denne våren, og SÅ lurt å planlegge å holde fokus gjennom sommeren!! det er jo en skikkelig felle at man koser seg litt for mye gjennom feriene, det er iallfall en gjenganger hos meg.. Veldig lurt av deg å opprette denne tråden, masse lykke til!!! :)/>

Jeg er på en tråd Ned 3 kg til 1.juli... Det gikk ikke akkurat, men har fått med meg et par supre damer på tråden som virkelig er i siget og har klart å komme seg nedover både 3 og 4 kilo!!! Så jeg har ikke vært helt i fokus, men jeg gir meg ikke... Og for min del kanskje lurt å måtte tenke på vekta også i ferien, som sagt det er ofte da det sniker seg på et par kilo ekstra for min del.

Du får ha en fortsatt fin uke!!!:)/> Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia deg!

 

Jeg syns du har satt deg veldig fine, realistiske mål så dette kommer til å gå kjempebra! Gjøre gode valg og ha fokus så kommer man langt.

 

Jeg skal selv gå ned 5 kg til 15/8, det har gått MYE tregere enn jeg hadde trodd og skulle sett 60-tallet for 3 uker siden, men det gjør jeg ikke enda, men kanskje i morgen om jeg har "flaks". Har hatt en dårlig uke forrige uke, ikke helt krise, men ikke så flink som jeg hadde tenkt og planlagt for. Men sånn er det i blant.

 

Du finner meg i tråden ned 6-7 kg og kom gjerne på besøk til oss der.

 

Ha en flott dag! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **sommersol**

Hei 2010 og Smom! Så koselig meg oppmuntrende ord! Det setter jeg stor pris på! :) Ja, kiloene smyyyyyger seg gjerne saaaakte av, men bare det går nedover er det grunn til å være stolt! Håper du fikk sett 60 tallet denne uken Smom! :)

 

Er veldig fornøyd med uken utenom søndagen. Da var vi ute å spiste med familien, og jeg spiste nok en del mer enn jeg burde ha.

Men vekta viste altså 1 kg ned denne uken. Bare 3 kg igjen :D Og målene viste 9 cm mindre. Fornøyd! :D

 

Målene for uke 2

 

Vekt: 70,5 kg -1kg

 

Hals: 32

O.arm: 31

Bryst: 93 -3cm

Midje: 82 -2cm

Hofte: 93 -1cm

Bak: 94 -2cm

Lår: 55 -1cm

 

Totalt: 480 cm -9cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært!

Jeg vet ikke hva som har skjedd hos meg, men jeg har gått opp en kg og inn en cm i midjen...så det siste er jeg fornøyd med, kiloene er noe dritt!

 

Nå har jeg litt slækk i forbindelse med at det er ferietid, men treningen fortsettter gjennom ferien, men litt mindre streng på maten akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...