Gå til innhold

Noen som kan gi noen tilbakemeldinger om yoga?


Gjest Potteplanten
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Potteplanten

Har en periode nå der jeg har altfor lange arbeidsdager med mye gåing og mye ståing i butikk (14 timer fra jeg står opp til jeg er hjemme igjen). Går 15 min til toget, 15 min fra toget til jobb, vice versa. Disse første ukene har jeg iherdig vondt i bena og orker ikke engang TANKEN på løperutinen min da jeg føler jeg bruker beina nok de dagene jeg jobber i butikk. Men føler meg allikevel stiv, vondt i muskeler, føler aldri jeg slapper av selv om jeg har helg, og alt setter seg bare i hodet mitt. Tenkte derfor at for å myke opp, muligens rense hodet litt og trene slitne muskler, burde jeg vel kunne trene yoga? Dersom jeg gjør litt styrke noen dager passer jo denne kombinasjonen perfekt sammen med løping de dagene jeg faktisk orker å løpe.

 

Er det noen som har tips til nettsider eller dvd'er jeg kan kjøpe osv? Har verken tid eller ork til å bruke masse penger på timer på treningssenter som uansett aldri ville tidsmessig fungert. Vil gjøre det hjemme når jeg kan og orker. Kikket på siden My yoga online som virket som en fornuftig side. Noen som har erfaring med den eller andre sider, som kan si noe om kvaliteten og om det er verdt pengene? og sist men ikke minst: er yoga verdt bryet, sånn rent treningsmessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...