Gå til innhold

Opp 2 kg på 5 dager?


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har siden litt før påske gått ned 7 kg, med å trene, spise mer fornuftig og ha godteristopp.

Er nå på ferie og har da selvsagt skeiet litt ut. Ikke voldsomt, men litt mer god mat og selvsagt noen søtsaker. Så nå etter 5 dager følte jeg at jeg måtte gå på vekta, og jeg har gått opp 2 kg! Er det virkelig mulig? Jeg har jo ikke stappa i meg. Ca en usunn ting pr dag, f.eks en is eller liten kake. Men har jo også vært i aktivitet. Gått noen turer etc. Det gjør meg litt trist, da jeg har slitt så lenge for å gå ned 7 kg, og har mange igjen. Så litt leit hvis jeg skal gå så fort tilbake :( noen som har opplevd det samme og har noen tips til ei veldig fortvilet jente? (Skal selvsagt skjerpe meg de siste dagene jeg er borte, og begynne som før når jeg kommer hjem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cockerella

Hei

Jeg har siden litt før påske gått ned 7 kg, med å trene, spise mer fornuftig og ha godteristopp.

Er nå på ferie og har da selvsagt skeiet litt ut. Ikke voldsomt, men litt mer god mat og selvsagt noen søtsaker. Så nå etter 5 dager følte jeg at jeg måtte gå på vekta, og jeg har gått opp 2 kg! Er det virkelig mulig? Jeg har jo ikke stappa i meg. Ca en usunn ting pr dag, f.eks en is eller liten kake. Men har jo også vært i aktivitet. Gått noen turer etc. Det gjør meg litt trist, da jeg har slitt så lenge for å gå ned 7 kg, og har mange igjen. Så litt leit hvis jeg skal gå så fort tilbake :(/> noen som har opplevd det samme og har noen tips til ei veldig fortvilet jente? (Skal selvsagt skjerpe meg de siste dagene jeg er borte, og begynne som før når jeg kommer hjem)

 

Tror ikke det er noen grunn til panikk. Jeg har mange ganger opplevd å veie noen kilo mer etter ferieturer, spesielt dersom jeg har sittet en del i bil. Når hverdagen kommer og de vanlige rutinene er på plass igjen, så pleier vekta å være det den var før turen - men det tar gjerne et par dager.

 

Lykke til, og kos deg på ferie. Noe er bra for kroppen, og noe er bra for sjela :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mye varmere der du er på ferie enn hjemme? Jeg merket både på klærne og armbåndsuret at jeg hovnet opp i kroppen like etter at jeg hadde landet og kom ut i heten. Det ga også utslag på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...