Gå til innhold

Sommerbrud 2015


Gjest kaho88
 Share

Anbefalte innlegg

Sommeren 2015. Det høres veldig fjernt ut. Lenge til. Har begynt å planlegge litt. Har spurt min beste venninne om hun vil være forlover. Har spurt 4 venninner, min søster, to søskenbarn og forlovedens søster om de vil være bridesmaids.

 

Det som selvfølgelig jeg tenker mest på er hvordan jeg skal se ut på bryllupsdagen. Jeg tenker å begynne å lete om 1/2 - 1 års tid etter den perfekte kjolen. Jeg ønsker gjerne å være 58 kg (trivselsvekten) når jeg begynner å prøve kjoler. Det er 10 kg fra der jeg er nå.

 

 

I sommer jobber jeg som vikar på sykehjem. Går nattevakter, så for meg er problemet å få nok søvn, nok mat og nok trim. Her om dagen sov jeg fra jeg kom hjem og nesten til jeg skulle på nattevakt igjen. Da blir det to måltider om dagen hvis det er virkelig ille. Til høsten starter jeg opp med studiene igjen, og da vet jeg at jeg har den motivasjonen som trengs til å trene på treningssenter igjen. Har vært flink til å trene der tidligere.

 

I slutten av august skal vi ha ferie; først til Danmark for å besøke min forlovedes familie, også videre til Paris i 6 dager. Om jeg er flink i sommer kan jeg kanskje være 62 kg når jeg skal på ferie.

 

Håper å komme i kontakt med flere som skal gifte seg i 2015 <3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Sommeren 2015. Det høres veldig fjernt ut. Lenge til. Har begynt å planlegge litt. Har spurt min beste venninne om hun vil være forlover. Har spurt 4 venninner, min søster, to søskenbarn og forlovedens søster om de vil være bridesmaids.

 

Det som selvfølgelig jeg tenker mest på er hvordan jeg skal se ut på bryllupsdagen. Jeg tenker å begynne å lete om 1/2 - 1 års tid etter den perfekte kjolen. Jeg ønsker gjerne å være 58 kg (trivselsvekten) når jeg begynner å prøve kjoler. Det er 10 kg fra der jeg er nå.

 

 

I sommer jobber jeg som vikar på sykehjem. Går nattevakter, så for meg er problemet å få nok søvn, nok mat og nok trim. Her om dagen sov jeg fra jeg kom hjem og nesten til jeg skulle på nattevakt igjen. Da blir det to måltider om dagen hvis det er virkelig ille. Til høsten starter jeg opp med studiene igjen, og da vet jeg at jeg har den motivasjonen som trengs til å trene på treningssenter igjen. Har vært flink til å trene der tidligere.

 

I slutten av august skal vi ha ferie; først til Danmark for å besøke min forlovedes familie, også videre til Paris i 6 dager. Om jeg er flink i sommer kan jeg kanskje være 62 kg når jeg skal på ferie.

 

Håper å komme i kontakt med flere som skal gifte seg i 2015 <3.

 

Hei hei.....

Eg skal og gifte meg i 2015, bare i august da. :)/> har bestemt meg å gå ned 30 kg, så eg har ein jobb foran meg. Tenkte eg skulle begynne å prøve kjoler neste sommer/høst ;)/> så har litt under et år å komme nesten i mål... :)/> krysser fingrene for det. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei!!

 

Eg skal også gifte meg i 2015! Sent riktignok, skal ha desemberbryllup :) Skulle egentlig i 2014, men utsatte det 1 år, siden eg skal ta utdanning neste sommer, og mannen min skal ha regulering (og må få den av! ;) ) før bryllupet ;) Og eg vil ha gooood tid å trene på å bli så fit og sprek som eg bare kan til den store dagen :)

 

Eg skal ned ca.15 kg, men tenker mest på å bygge muskler enn å miste muskler, så litt til eller fra på vekta gjør ingenting, bare eg ser bra ut ;)

 

Eg og forloveden min har også spurt våre forlovere, og begge takket ja :) Og du skal ha venniner, søsken sov som brudepiker, kangel? Eg kommer nok til å velge barn som brudepiker/brudesvenner.

 

Gleder meg utrolig mye til den store dagen, den dagen eg skal stå kvit brud <3 Men er nesten 2 år til, men er jo bare å begynne å planlegge, så slipper vi alt det stresset på slutten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Jeg skal gifte meg 18/7-2015.

Jeg veier 51 kg og vil gå ned 6 kilo...

Har det travelt med 100% student, 60% jobb, og småbarnsmor/husmor :)

Får som oftest til å trene 1-2 dager i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Jeg skal gifte meg 18/7-2015.

Jeg veier 51 kg og vil gå ned 6 kilo...

Har det travelt med 100% student, 60% jobb, og småbarnsmor/husmor :)/>

Får som oftest til å trene 1-2 dager i uka...

 

Må bare spør, hvis du veier 51 kg, burde du ikke heller fokusere på å spise sunt og variert med trening, enn å gå ned enda mer?

 

Og hvordan går det med planene damer? Vi har dato 5 aug 2017, så en stund til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...