Gå til innhold

Påskemål tirsdag 28-02-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

god morgen alle sammen. Så snør det litt igjen da på østlandet,laver ned,nå som det var blitt bart og fint mange steder..men,sånn er det..blir bra skiføre da:-)

 

Ja,jannicke spennende imorgen med veiedag..har nå ikke veid meg på to uker,klart og holde meg helt unna..skal klare det til imorgen.

 

Nå skal jeg ta meg ett par timer med kinektic,det er så gøy.. :(

 

 

Lykke til med veiing idag de som har det.

 

Ha en fin dag.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par timer med kinetic? Det er jo kjempebra!

 

Har vært på en liten morgentur og har akkurat spist en lett frokost. Det blir lettere for hver dag å komme seg tidlig opp selv om jeg har seinvakt. Dette er rutiner jeg kan klare å leve med videre i livet. :(

Forslag til dagens fokus: Få minst 1 trimpoeng! (Gjerne 2!)

Stå på alle sammen!

 

Klem Jannicke

 

--- Flere unnskyldninger er alltid mindre overbevisende enn èn ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært litt travle dager for meg det siste, så vært litt mindre aktiv enn jeg pleier...

 

Synes dagens fokus var bra, Jannicke, men dessverre har jeg ikke hatt tid til å trene i dag (eller; hvis jeg legger sammen alle de små strekningene + trappene jeg har gått, så har det kanskje blitt ett trimpoeng likevel :-)

 

Lykke til med veiedag dere som har i morgen - er like spennende hver gang.

 

ps; i dag har jeg glemt å drikke nok vann, og merker faktisk veldig godt forskjell nå på kvelden. Utrolig at vann skal ha så mye å si, men samtidig praktisk - det er jo tross alt gratis og veldig tilgjengelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har unnskyldningen klar. Gips på et bein. Kan ikke engang ta situps, hinke, løfte vekter, vaske opp, støvsuge, vifte med tærne... Flere gode unnskyldninger?

 

Neida, jeg hinker turer rundt omkring og blir skikkelig svett, men vet ikke hva jeg skal registrere det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...