Gå til innhold

Nytt beite :-)


Gjest v05
 Share

Anbefalte innlegg

Hei på dere :)

 

Har vært på "Ned 20-30 kilo" siden april, og fant plutselig ut at nå kan jeg skifte beite, har 16 kilo som skal bort, har tatt av 7 kg hittil. Ny veiedag på mandag, så håper det er enda mindre nå B)

 

Litt om meg selv og mine vaner.

 

Jente på 30, 167 cm, 76, 3 kg viste vekta forrige mandag, glad i å mosjonere i form av turer og treningsstudio. Turer går jeg daglig, en time eller mer. Er på trening mange ganger i uka, tør påstå 5-6 dager i uka i det siste. Der er det styrke og kondisjon som står på programmet, mye løping på tredemølle, og også sykkel. Vært innom spinningen også, men av en eller annen grunn så var det bare sykt tungt :P :P Må venne meg til det igjen, ingen tvil om at det er god trening, det viste pulsklokka meg :D

 

Er flink med kostholdet, har tillatt meg en utskeielsesdag i uka hvis jeg ønsker, den bruker jeg ikke alltid, men det betyr ikke at jeg tillater meg to neste uke f.eks. Spiser mye magert og drikker mye vann. Knekkebrød med magert pålegg, vita hjertego frokostblanding med skummet kulturmelk er nam nam, havregrynsgrøt, ca 500 kalorier til middag. Da spiser jeg det jeg ønsker egentlig, prøver å tenke fornuftig, men her teller jeg mest kalorier faktisk.

 

Resultatene har begynt å vise seg allerede, kjenner meg strammere i kroppen, har mer selvtillitt og er så motivert til veien videre! Nå skal jeg snart ut på tur nummer to for idag, senere går turen til treningsrommet ;) Håper noen vil joine meg her, er mye triveligere å være flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går veldig bra her, begynner å komme inn i en god vane. Sunt kosthold, mye mosjon og tenker positivt! Fått mer struktur på styrketreningen også, ettersom jeg bruker mye tid på å lese om dette skjønner jeg jo mer og mer hvor viktig det er. I går kjente jeg jammen meg litt muskler i armene også :D Det var en god følelse som fikk meg på trening i går kveld også :P

 

Vekta viser 75.9, men føler meg lettere enn det.. gikk ned 0,4 kg sist uke, trente fem dager, så mulig jeg har spist litt lite noen dager. Bør ligge på 1800 kcal har jeg forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...